کشف ۷هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان قدس

فرمانده انتظامی شهرستان قدس از کشف۷ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مأموران یگان امداد خبرداد.
کد خبر: ۱۱۸۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱ 15 August 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ سید نظام موسوی روز پنجشنبه در تشریح این خبر گفت: ماموران یگان امداد حین گشت زنی در شهرستان قدس به ۲ دستگاه کامیونت مشکوک شده و با توقیف خودرو در بازرسی از آنها، ۷هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس با اشاره به اینکه ۲ نفر در این خصوص دستگیر شدند، گفت: با اقرار صریح متهمان مبنی بر قاچاق سوخت، متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده و خودرو ها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

۲ اوباش فراری وحیدیه در شهرستان سیاهکل دستگیر شدند

سردار مهدی کرمی جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران در این خصوص بیان داشت: با توجه به وصول گزارش مردمی و همچنین طرح شکوائیه های مردمی بر علیه شرارت، نزاع و قدرت نمائی۲ اوباش در وحیدیه شهریار و ایراد ضرب و جرح و اخلال در نظم عمومی در ابتدای تیرماه سال جاری، بلافاصله موضوع شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار تیم های عملیاتی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در تحقیقات اولیه ماموران انتظامی مشخص شد۲ اوباش مخل نظم عمومی در وحیدیه به شهرستان"سیاهکل" استان گیلان متواری شده اند که با آغاز اقدامات اطلاعاتی و رصد و پایش فعالیت های متهمان فراری، شب گذشته با شناسائی مخفیگاه آنها در شهرستان سیاهکل، در عملیاتی ویژه ۲ اوباش متواری دستگیر شدند.

سردار کرمی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه اوباش دستگیر شده، چهار قبضه سلاح سرد کشف شد و در بازجوئی پلیس، ۲اوباش اعتراف کردند با سلاح سرد، فردی را در وحیدیه شهریار از نواحی مختلف بدن مضروب کردند که با تشکیل پروند، متهمان جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: اخلال در نظم و امنیت عمومی و برهم زدن آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس با کسانی که بخواهند آرامش جامعه را بهم بزنند با قاطعیت و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار