ثبت بیش از ۲ میلیون تردد در طرح اربعین ۱۴۰۳ در زنجان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از تردد افزون بر ۲ میلیون تردد در طرح اربعین حسینی امسال در سطح راه‌های این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲ 01 September 2024
به گزارش «تابناک زنجان» به نقل از ایسنا، محمد محمدی اظهار کرد: از ۱۶ مرداد ماه الی ۷ شهریور ۱۴۰۳ (یکم تا ۲۳ صفر) دو میلیون و ۴۱۸ هزار و ۱۸۸ تردد در سطح راه‌های استان به ثبت رسیده است.
 
وی تصریح کرد: بیشترین تردد در بازه اجرای طرح اربعین یک شهریور ماه و با ۶۳۰ هزار و ۵۸۹ تردد به ثبت رسیده است.
 
رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان ادامه داد: میزان تردد در پیک دوره طرح اربعین ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۱۶.۶ درصدی را نشان می‌دهد.
 
او گفت: تعداد کل تخلفات سرعت ثبت شده در محور‌های بهره‌مند از سامانه‌های ثبت تخلفات؛ ۲۸ هزار و ۵۱۸ فقره بوده است که در این بین آزادراه زنجان - قزوین بیشترین سهم ارسال تخلفات را داشته است.
 
محمدی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود با آغاز موج بازگشت مسافران تابستانی تردد در سطح راه‌های استان زنجان تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۳ همچنان پرحجم باشد، لذا جهت داشتن سفری ایمن و بی‌خطر، رعایت سرعت مطمئنه، هوشیاری کامل در حین رانندگی، استراحت مناسب و کافی در طول سفر، رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی و... ضروری است.
 
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، یادآور شد: تمهیدات لازم برای بازگشت مسافران تابستانی با ناوگان حمل و نقل عمومی پیش‌بینی شده است و مسافران گرامی می‌توانند در صورت داشتن هرگونه انتقادات، شکایات و پیشنهادات از طریق سامانه‌های گویای ۱۴۱ در میان بگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار