۱۹۵ پزشک حامی ایتام زنجانی هستند

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: هم اکنون ۱۹۵ پزشک در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد همکاری دارند و حامی ایتام زنجانی هستند.
کد خبر: ۱۱۸۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴ 22 August 2024
به گزارش «تابناک زنجان» به نقل از مهر، روح الله صالحی ضمن تبریک فرا رسیدن اول شهریورماه و روز پزشک به جامعه پزشکان، افزود: پزشکان در کنار انجام وظیفه و رسالت حرفه‌ای خود همواره در تمامی برنامه‌های کمیته امداد استان زنجان مشارکت مطلوبی دارند.
 
وی اظهار داشت: این خیران و حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین که در لباس مقدس پزشکی هستند علاوه بر مرهم گذاری بر زخم بیماران با انجام فعالیت‌های خیرخواهانه خود در التیام درد‌های روحی و روانی فرزندان ایتام و محسنین نیز ایفای نقش می‌کنند.
 
مدیرکل کمیته امداد استان با قدردانی از جامعه پزشکی که در تمامی مقاطع نظام با ایثارگری خود خدمات ماندگاری را انجام داده اند، گفت: امروز جامعه پزشکی و کادر درمان با ایثارگری اجتماعی خود در ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری پیش‌قدم هستند.
 
وی با اشاره به همکاری پزشکان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد، گفت: تعداد حامیان پزشک همکار در شهرستان ابهر ۳۴ نفر، خدابنده ۲۸، زنجان ۶۱، طارم ۱۹، ماهنشان ۱۲، سلطانیه ۹، خرمدره ۱۷ و ایجرود ۱۵ نفر است.
 
صالحی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون چهار هزار حامی به جمع حامیان ایتام استان افزوده شده است که این تعداد تا پایان سال به بیش از هشت هزار حامی خواهد رسید.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: سرانه دریافتی ایتام زنجان هم اکنون ۲۱ میلیون و ۵۰۰ میلیون ریال است.
 
صالحی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده سرانه دریافتی ایتام تحت پوشش کمیته امداد زنجان تا پایان سال به ۲۴ میلیون ریال خواهد رسید.
 
وی، سرانه دریافتی افراد تحت پوشش طرح محسنین در استان را ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال اعلام کرد و گفت: در بحث دریافتی فرزندان طرح محسنین نیز زنجان از نرم کشوری بالاتر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار