۲۵ ووشوکار در اردوی انتخابی تیم ملی به میزبانی زنجان حضور یافتند

سرپرست هیات ووشو استان زنجان گفت: ۲۵ ووشوکار در اردوی تیم ملی در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان پسر حضور یافتند.
کد خبر: ۱۱۸۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵ 27 August 2024

به گزارش «تابناک زنجان» به نقل از ایرنا، محسن محمدسیفی افزود: این اردو از ۳۱ مرداد آغاز شده است و به مدت ۱۵ روز تا شانزدهم شهریورماه در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان ادامه می یابد.

محمدسیفی افزود: نفرات منتخب این اردو به مسابقات جهانی در برونئی اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری این اردو بدون هیچ مشکل و کم و کاستی در استان زنجان، اضافه کرد: آخرین مرحله اردو برای آمادگی ملی پوشان طبق برنامه قبل از عزیمت به مسابقات جهانی در تهران برگزار خواهد شد.

این مسوول ورزشی با اشاره به ظرفیت های این رشته ورزشی در استان، ادامه داد: سه ورزشکار استان در بخش نوجوانان، جوانان و نونهالان در بخش ساندا و تالو در این اردو حضور دارند که امیدواریم جزو نفرات نهایی تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی باشند.

وی اظهار داشت: رامین موحدنیا از زنجان سرمربیگری بخش ساندای این اردو را بر عهده دارد که افتخاری برای ورزش استان محسوب می شود.

سرپرست هیات ووشو استان زنجان خاطر نشان کرد: این استان از قطب های مهم ورزش ووشو در کشور است که سرمایه گذاری لازم در آن موجب رشد و توسعه بیشتر آن خواهد شد.

ووشو یک ورزش رزمی برگرفته از سبک های چینی کونگ فو است که زیر نظر فدراسیون جهانی ووشو اداره می شود.

این ورزش با بهره گرفتن از سبک های چینی کونگ فو به وجود آمده است و مسابقات آن در ۲ بخش مبارزه موسوم به ساندا و تالو برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار