استاندار زنجان از فعالان صنعت استان بابت قطعی‌های برق عذرخواهی کرد

استاندار زنجان گفت: بابت قطعی‌های برق که باعث بروز مشکلاتی در واحدهای صنعتی شد از همه صنعتگران استان عذرخواهی می‌کنم.
کد خبر: ۱۱۸۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸ 27 August 2024

به گزارش «تابناک زنجان» به نقل از ایرنا، محسن افشارچی روز سه شنبه در پنجمین روز هفته دولت در آیین احیا و راه اندازی مجدد یک واحد تولیدی در شهرستان ابهر، افزود: تمام تلاش ما این است که تبعات قطع برق برای صنایع به حداقل برسد و امیدواریم در آینده مشکل ناترازی انرژی در کشور رفع شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: مدل توسعه ای و هدفگذاری کلان استان طی سه سال گذشته، افزایش و بالا بردن حجم سرمایه گذاری صنعتی، معدنی و کشاورزی در استان بود که تلاش کردیم با همگرایی و تسهیلگری این مهم را محقق کنیم.

افشارچی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱، میزان سرمایه گذاری در استان حدود ۲.۵ همت بود ولی سال گذشته این رقم به ۱۷ همت(هزار میلیارد تومان) رسید.

استاندار زنجان به رتبه نخست استان در نسبت اشتغال و مشارکت اقتصادی اشاره کرد و گفت: این میزان نشانگر پویایی اقتصادی در استان است.

امیرحسین شاهمحمدی، مدیرعامل شرکت احیا شده نیز در آیین آغاز به کار این مجموعه تولیدی، گفت: از اواسط سال گذشته با مجموعه اقدامات انجام شده درصدد احیای این مجموعه بر آمدیم و اکنون با ظرفیت ۴۰ درصد در حال فعالیت هستیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۲۰ نفر اشتغال مستقیم و حدود ۳۵ زن سرپرست خانوار به صورت دورکاری در این واحد مشغول به کار هستند، افزود: بیش از ۱۰۰ نوع محصول داریم و در آینده با راه‌اندازی خطوط جدید، این تنوع محصول به حدود ۲۰۰ مورد و تعداد شاغلان نیز تا ۳۵۰ نفر افزایش خواهد یافت.

شاه محمدی با بیان اینکه زمینه فعالیت این واحد تولیدی ساخت قطعات پلاستیکی تخصصی خودرویی و کشاورزی است، گفت: این شرکت با سرمایه گذاری بیش از سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریالی به چرخه فعالیت بازگشته است.

در ادامه استاندار زنجان در آیین راه‌اندازی مجدد یک واحد تولیدی محصولات پلیمری دیگر در شهرک صنعتی نورین ابهر حضور یافت.

شرکت شکوه پلیمر با یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری جدید به مدار تولید بازگشته است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار