۹ مجتمع خدماتی-رفاهی زنجان آماده خدمات دهی به زائران اربعین است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: همه مجتمع‌های خدماتی-رفاهی استان پذیرای زائران اربعین حسینی هستند اما ۹ مجتمع به دلیل واقع شدن در مسیر زائران به شکل ویژه از آنها پذیرایی خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۷۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳ 05 August 2024
به گزارش «تابناک زنجان» به نقل از ایرنا؛ اصغر اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: هم اکنون ۲۹ باب مجتمع خدماتی، رفاهی در این استان در حال بهره‌برداری و ۲۲ مجتمع نیز در دست احداث است.
 
این مسوول با اشاره به خدمات ارایه شده از سوی این مجتمع‌ها شامل ارایه سوخت به خودروها، رستوران، نمازخانه، فروشگاه و سرویس اقامتی، اضافه کرد: این مجتمع‌ها با تمرکز خدمات مورد نیاز در یک مکان، نقش موثری در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده‌ای، کاهش تصادفات رانندگی و افزایش ایمنی تردد دارند.
 
این مسوول با اشاره به آمادگی مجتمع‌های بین‌راهی زنجان برای میزبانی از زائران اربعین حسینی، ادامه داد:با توجه به شیوه‌نامه‌های ارسالی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مبنی بر لزوم آمادگی ارائه خدمات بهینه و مطلوب به زائران اربعین حسینی در مجتمع‌های خدماتی - رفاهی استان، بازدید‌های کمیته ویژه نظارت استان از تیر امسال در حال انجام است.
 
وی اظهار داشت: برای تحقق این مهم طی بازدید‌های مستمر نظافت داخل نمازخانه‌ها و تجهیز آنها به لوازم مورد نیاز و باز بودن مستمر آنها در تمام ساعات شبانه‌روز، نظافت مستمر سرویس‌های بهداشتی، وضعیت رستوران، آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع‌ها مورد نظارت و بررسی قرار می‌گیرد.
 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: همچنین با توجه به افزایش میزان تردد‌های جاده‌ای در ایام اربعین و ضرورت ایجاد امکانات و تسهیلات لازم، ارائه خدمات مناسب به زائران اربعین از طریق مجتمع‌ها مورد انتظار است.
 
وی اضافه کرد: کارشناسان این اداره‌کل تاکنون به دفعات از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی فعال استان بازدید داشته‌اند که با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین برای نظارت بیشتر بر عملکرد این مراکز، تعداد بازدید از مجتمع‌ها افزایش یافته است.
 
اسماعیلی با تأکید بر اینکه در این بازدید‌ها با موارد تخلف برخورد خواهد شد، خاطر نشان کرد: در کنار این بازدیدها، مسافران و رانندگان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و رعایت نشدن نکات بهداشتی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی موارد را از طریق سامانه‌های پیامکی ۱۴۱ اعلام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار