واگذاری زمین رایگان در «ابهر» زنجان کذب است

رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره وسلطانیه از توابع استان زنجان: گفت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان مجوزی برای واگذاری زمین رایگان۱۰۰۰متری در شهرستان ابهر نداده است.
کد خبر: ۱۱۷۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴ 03 August 2024
به گزارش «تابناک زنجان» به نقل از مهر؛ حمید رضا سرداریان گفت: کلیپی با مضمون واگذاری زمین‌های با قطعات یکهزار متری به صورت رایگان در فضای مجازی تهیه و پخش شده است که این امر دروغ بوده و قاطعانه از سوی اداره راه و شهرسازی تکذیب می‌شود.
 
وی اضافه کرد: این افراد در کلیپ اذعان کرده اند تاییدیه این شهرک اخذ شده و واگذاری به زودی انجام می‌شود که مطالب یادشده درست نیست.
 
سرداریان ادامه داد: جلسه‌ای به درخواست فرماندار ابهر برگزار شده بود و موضوع «زیست شهر مولد» مطرح شده، ولی روند ساخت شهرک مسکونی مراحل دارد و باید مراحل لازم طی شده و تاییدیه، نوع درجه خاک زمین اخذ شود و همچنین امکان سنجی لازم انجام شود که تمامی این موارد در جلسه مطرح شد.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه، گفت: در این راستا با توجه به مأموریتی که به اداره راه و شهرسازی این شهرستان داده شد و در راستای اهداف این اداره برای اجرای طرح‌های حمایتی دولت ما به دنبال اخذ مجوز شهرکی در محدوده سه شهرستان هستیم و با توجه به امکان سنجی که برای زمین‌ها انجام شد، به دنبال جانمایی مناسب برای ایجاد شهرک منفصل هستیم.
 
سرداریان تاکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به هیچ عنوان مجوزی مبنی بر واگذاری زمین رایگان به میزان ۱۰۰۰ متری را نداده و انتشار چنین مطلبی شایعه است.
 
وی گفت: اخبار این اداره از طریق روابط عمومی اداره کل راه و شهر سازی، سایت‌ها و سامانه‌های مرتبط انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار