تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان به ایستگاه پایانی نزدیک می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: روند تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر زنجان با ورود پیمانکار بومی سرعت بیشتری گرفته است و امیدواریم با رفع نواقص مطابق با استانداردهای تعیین شده یک تا ۲ ماه آینده به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۱۱۸۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵ 25 August 2024

به گزارش «تابناک زنجان» به نقل از ایرنا، جواد بازرگان افزود:عملیات احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر زنجان با ۶۰ هزار و ۶۰۶ متر مربع زیربنا در سال ۸۴ آغاز و مسوولیت ساخت آن به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور واگذار شد.

وی با بیان اینکه ابتدا قرار بود این طرح طی چهار سال در کنار مجتمع تفریحی گاوازنگ شهر زنجان به بهره‌برداری برسد، اضافه کرد: متاسفانه روند اجرای آن بسیار طولانی شد در حالیکه پس از گذشت سال‌ها شهروندان زنجانی به ویژه علاقه‌مندان به فوتبال چشم انتظار بهره برداری این پروژه مهم هستند.

این مسوول با بیان اینکه شهید رئیسی، رییس جمهور دولت سیزدهم ۱۶ دی ماه گذشته در جریان سفر استانی خود به زنجان از این طرح معطل مانده بازدید کردند، ادامه داد: در این بازدید مقرر شد برای تسریع در تکمیل، این طرح از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به استان زنجان واگذار شود همچنین با مدیریت و تزریق منابع لازم در شهریور امسال به بهره برداری برسد که با توجه به انجام فرآیند‌های لازم انتقال طرح از سطح ملی به استانی این مهم با تاخیر مواجه شد.

بازرگان با تاکید بر اینکه با پیگیری‌های استاندار زنجان، فرآیند واگذاری این طرح ملی به استانی پس از چهار ماه در اردیبهشت امسال محقق شد، افزود: برای تسریع فعالیت‌ها طرح به پیمانکار بومی سپرده شد.
وی با بیان اینکه در زمان حاضر پیمانکار در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری مستقر شده و در حال انجام کار است، اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم این طرح، استانداردسازی بخش‌های مختلف آن است که به دقت مورد توجه قرار دارد.

مدیرکل وزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه بخشی از منابع مالی این طرح تامین شده است و به زودی به پیمانکار پرداخت خواهد شد، گفت: بخش دیگر منابع مالی طرح نیز در شرف تامین است و یک بخش دیگر از طریق مولدسازی تامین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی تلاش استان بر این است این طرح معطل مانده، یک تا ۲ ماه آینده به بهره برداری برسد و بازدهی مناسبی داشته باشد.

مدیرکل وزش و جوانان استان زنجان یادآور شد: با اتمام این طرح، حضور تیم‌های کشوری در زنجان و همچنین آغاز به کار یک تیم فوتبالی از استان به پویایی و شور و شوق بیشتر اجتماعی در استان منجر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار