استاندار زنجان: همه دستگاه‌ها برای تسریع در اجرای طرح مسکن ملی پای کار باشند

استاندار زنجان گفت: همه دستگاه‌ها در اجرای مطلوب و سریع طرح‌های نهضت ملی مسکن استان به صورت هدفمند پای کار باشند و از حداکثر توان خود برای اجرای مطلوب کارها استفاده کنند.
کد خبر: ۱۱۸۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳ 20 August 2024
به گزارش «تابناک زنجان» به نقل از ایرنا، محسن افشارچی روز سه شنبه در جلسه شورای مسکن استان با بیان اینکه مقوله مسکن بسیار مهم و با اهمیت است و در اولویت اجرا قرار دارد، افزود:طرح نهضت ملی مسکن در راستای خانه دار شدن مردم توسط دولت سیزدهم اجرا شد.
 
وی با بیان اینکه برخی از مشکلات ایجاد شده در مسیر اجرای این طرح، بالا دستی است، اظهار داشت: این طرح بزرگ در سطح ملی تعریف شده است و باید برای اجرای موفق آن همه دستگاه‌ها با تمام ظرفیت وارد عمل شوند.
 
استاندار زنجان از همکاری سازنده و مطلوب بانک مسکن استان زنجان در تامین منابع مالی طرح‌های نهضت ملی مسکن قدردانی کرد و بیان داشت: سایر بانک‌ها هم همکاری لازم را در اجرای این طرح داشته باشند.
 
افشارچی با بیان اینکه خانه دار کردن مردم هدف مهم دولت است و مسئولان باید در این خصوص مدیریت لازم را داشته باشند، تصریح کرد: دستگاه‌های عضو شورای مسکن استان، برنامه‌های را با هدف خانه دار شدن مردم هماهنگ و اجرا کنند.
 
وی بر لزوم تسریع در روند پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در استان توسط شبکه بانکی تاکید و خاطر نشان کرد:در پرداخت تسهیلات مقاوم سازی واحد‌های مسکن روستایی هم مساعدت لازم توسط بانک‌ها صورت گیرد.
 
۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی طرح نهضت ملی در استان در قالب ملکی، استیجاری و مسکن روستایی ساخته خواهد شد که از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار