انفجار در کارخانه آب معدنی

کارخانه آب معدنی پیوار یاسوج دچار سانحه آتش سوزی و پیامد آن خسارات میلبیاردی به این کارخانه با سابقه شد.
کد خبر: ۱۱۸۲۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹ 30 August 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد مالک کارخانه آب معدنی پیوار گفت : حدود ساعت ۳ بامداد امروز از کارخانه با من تماس گرفتند که در کارخانه انفجار رخ داده است که بلافاصله خودم را به محل حادثه رساندم.

حمید طاهری بویراحمدی ادامه داد: به محص رسیدن متوجه وقوع انفجار در کارخانه شدم که تمامی تاسیسات وو دستگاه‌های منتهی به بخش تولید دچار خسارات فراوان شدند که همان زمان با کلانتری تماس گرفتم که سریعا در محل حاضر و صورتجلسه کردند.

طاهری خسارات وارده به کارخانه آب معدنی پیوار یاسوج را حدود ۲۵ میلیارد تومان برآورد کرد و اظهار داشت: علاوه بر ایجاد خسارات وارده حدود دو ماه نیز برای احیای مجدد کارخانه زمان نیاز است که حدود ۵۱ نفر در ان کارخانه مشغول به کار هستند.
وی در خصوص دلیل حادثه بیان کرد: علت حادثه در دست بررسی است و هنوز نمی‌شود به طور دقیق علت حادثه را بیان کرد و. ما تا پایان حادثه نمی‌توانیم علت را تشخیص دهیم.

طاهری در پاسخ به این سوال که آیا کارخانه بیمه حوادث دارد پاسخ منفی داد.

در همین ارتباط سر تیم آتش نشانی شهرداری یاسوج که در محل حادثه حضور داشت بیان کرد: بدلیل وجود مشکل در مخازن باد خصوصا انجام تست هیدرو استاتیک و لاغر سازی مخزن باد قسمتی از جوش پاره شده و این اتفاق رخ داد./ فصل جنوب

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار