بسته خبری پلیس

توقیف خودرو‌های مزاحم در یاسوج

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از توقیف خودرو‌های عامل ایجاد مزاحمت در یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷ 28 August 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ "بهمن گرجیان" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران یگان امداد شهرستان بویراحمد حین گشت زنی در سطح حوزه تعدادچهار دستگاه خودروی سواری را به علت ایجاد مزاحمت برای شهروندان و انجام حرکات مخاطره آمیز متوقف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد افزود: پس از استعلام ازسیستم تخلفات راهور مشخص شد خودرو‌های فوق دارای شکایت قضایی بودند که جهت سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شد.

 گرجیان با اشاره به برخورد قانونی پلیس با رانندگان متخلف، از شهروندان درخواست کرد: با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سهم خود را در کنترل ترافیک و کاهش حوادث رانندگی ایفاء و از حوادث و رفتار‌های مخاطره آمیز رانندگی خودداری کنند.

کشف بیش از ۱ تن آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع در کهگیلویه 
 فرمانده انتظامی کهگیلویه از کشف یک تن و ۳۲۰ کیلو گرم آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "سید محمد موسوی " اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پاسگاه انتظامی اسفندان حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار قاچاق بوده آن راجهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه افزوددر بررسی از خودرو ۳۳ کیسه آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع به وزن تقریبی یک تن ۳۲۰ کیلو گرم از این خودرو کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه راننده و سرنشین خودرو با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، بیان داشت: کارشناسان ارزش بارکشف شده را به طور تقریبی ۱۱۵ میلیون ریال اعلام کردند.
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهگیلویه

 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "سید محمد موسوی" اظهار داشت: این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و با تعامل پلیس راهور و با هماهنگی مرجع قضائی به مرحله اجراء در آمد.

وی افزود: در این طرح ۲۸ دستگاه خودرو و ۴۴ دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف و به پارکنیگ انتقال داده شدند.

موسوی تصریح کرد: مأموران در ادامه این طرح تعداد ۱۴۸ نفر دستگیر که از این تعداد ۲۹ نفر به جرم سرقت، ۴۳ نفر معتاد و کشف مقادیری مواد مخدراز آنها، ۱۷۷ نفر به جرم قاچاق کالا، ۷ نفر به جرم مفاسد اجتماعی، ۵۲ نفر سایر جرائم دستگیر که از این تعداد دستگیر شدگان ۷۰ نفر از ان‌ها سابقه دار بوده که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی گردیدند.

سرهنگ سید محمد موسوی در ادامه این گزارش بیان داشت: همچنین در اجرای این طرح، ۱۴ قبضه سلاح، ۱۸۳۷ لیتر مشروبات الکلی وتعداد ۳۳ فقره انواع سرقت نیز کشف گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به به شناسایی جرم ودستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
دستگیری سارقان محتویات درون خودرو در گچساران

 فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری ۲ نفر سارق محتویات درون خودرو با اعتراف به ۱۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "ارسلان خادمیان" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان گچساران، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران کپلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی ۲ نفر سارق محتویات درون خودرو را حین سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

خادمیان تصریح کرد: متهمان به ۱۷ فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان گچساران اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار