روی کثیف سیاست در کهگیلویه و بویراحمد / قربانی بعدی کیست؟

اما جنگ کثیف سیاسی کهگیلویه و بویراحمد به همین جا ختم نشد و پس از تحقیر تاجگردون در زادگاه خود و پس از آن برخورد قهری با فرماندار باشت ، این بار این بازی‌های کثیف گریبان استاندار کهگیلویه و بویراحمد را گرفت !
کد خبر: ۱۱۸۲۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲ 27 August 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بعد از شهادت رئیس جمهور و مدیریت خوب رهبری که عملا دستگاه اجرایی در سطح ملی دچار خدشه نشد، اما در کهگیلویه و بویراحمد بازی‌های سیاسی به سمت روی خشن و بد خود رفت.
اولین ترکش‌های این روی کثیف سیاست در رای پایین پزشکیان در حوزه انتخابیه باشت در هر دو دور خود را نمایان کرد که این موضوع با دخالت برخی سیاسیون ، طرفین دعوای کثیف سیاسی استان را بیشتر نمایان کرد. این جنگ و جدل سیاسی نهایتا به استعفای فرماندار باشت منجر شد. اما این پایان ماجرا نبود!
پس از این اتفاقات، آتش سوزی‌های سریالی گریبان نقاط مختلف شهرستان باشت را گرفت و مشکوک بودن این آتش سوزی‌ها تا جایی بود که نماینده مردم این شهرستان در فضای مجازی اشاره‌ای ضمنی به آن کرد. اما عدم حضور حتی یکبار این نماینده مجلس در محل آتش سوزی ها حکایت از جدی بودن غیر متعارفی این حوادث را بیشتر عیان کرد. البته در این زمینه اظهار نظر برخی مسئولین هم پیوند مسائل سیاسی با آتش سوزی‌ها را شفاف‌تر کرد به گونه‌ای که مدیر کل حفاظت محیط زیست استان در یکی از نشست ها ، ضمن انتقاد از دلیل برخی آتش سوزی‌ها از مردم خواست که دق دلی خود در موضوعات دیگر را بر سر محیط زیست خالی نکنند!
اما جنگ کثیف سیاسی کهگیلویه و بویراحمد به همین جا ختم نشد و پس از تحقیر تاجگردون در زادگاه خود در انتخابات ریاست جمهوری که با آرای بسیار پایین پزشکیان همراه بود و پس از آن برخورد قهری با فرماندار باشت که برخی معتقد بودند با اعمال نفوذ تاجگردون صورت گرفت ، این بار این بازی‌های کثیف گریبان استاندار کهگیلویه و بویراحمد را گرفت و انتشار خبری مبنی بر معافیت فرزند استاندار با اعمال نفوذ و غیرقانونی بودن این معافیت، وی هم قربانی بعدی بازی‌های کثیف سیاسی استان شد!
البته استاندار کهگیلویه و بویراحمد، در خصوص مطالب مطرح شده مربوط به معافیت فرزند و در مقام دفاع از خودش توضیحاتی داد که در واقع بیانگر جزئیاتی از موضوع است که نشان دهنده عدم دخالت وی در این ماجرا است.
کاملا واضح است که استان پس از شهادت آیت الله رئیسی دچار جنگ قدرت و بازی‌های کثیف سیاسی شده و هر شخص یا گروهی به دنبال کسب قدرت و سهم بیشتر از این شرایط به نفع خود است؛ بنابراین به نظر می‌رسد که تا مدتی فضای استان درگیر این افشاگری‌ها و کشمکش‌ها خواهد بود! و باید دید قربانی بعدی این بازی های سیاسی چه کسی خواهد بود؟!

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار