به مناسبت هفته دولت

افتتاح و کلنگ زنی ۵۰ پروژه در گچساران

به مناسبت هفته دولت،ایین افتتاح و کلنگ زنی 50پروژه اقتصادی و عمرانی با حضور معاون امور اقتصادی استانداری و فرماندار گچساران ، انجام شد.
کد خبر: ۱۱۸۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳ 28 August 2024

۵۰پروژه و طرح اقتصادی و عمرانی افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،به مناسبت هفته دولت،ایین افتتاح و کلنگ زنی 50پروژه اقتصادی و عمرانی با حضور معاون امور اقتصادی استانداری و فرماندار گچساران ،توسط ادارات شهرداری،راه و شهرسازی و کشاورزی انجام شد.
این پروژه ها شامل ،افتتاحیه بلوار الوا به مسکن مهر با اعتبار 200میلیارد ریال،افتتاحیه بلوار شهدا با اعتبار 85میلیارد ریال و کلنگ زنی بلوار پناهپوری به بیمارستان نرگسی با اعتبار 160میلیارد ریال توسط شهرداری گچساران جهت دسترسی آسان مردم به اماکن و حل معضل ترافیک شهری به بهره برداری رسید.
از دیگر پروژه های امروز شهرستان،اغاز عملیات اجرای اصلاح و بهینه سازی 13کیلومتر شبکه برق فشار متوسط دو مداره از ایستگاه ساران تا سه راهی آب‌شیرین جهت تامین برق مورد نیاز پمپاژ آب کشاورزی باباکلان،با اعتبار 215میلیارد ریال در 58هکتار اراضی تحت پوشش توسط پیمانکار اداره کشاورزی انجام شد.
معاون امور اقتصادی استانداری با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت 50پروژه در بخش افتتاحیه و کلنگ زنی در شهرستان گچساران داریم گفت:از این تعداد ۳۸ پروژه در بخش افتتاحیه و ۱۲ پروژه در بخش کلنگ زنی با اعتبار و سرمایه گذاری  ۳۱۲میلیارد تومان به مرحله بهره برداری خواهد رسید.
دکتر عسکری این پروژه ها را در بخش های مختلف اقتصادی و عمرانی دانست و افزود:با اجرای این پروژه ها کاروان توسعه در استان و خصوصا شهرستان گچساران بیش از گذشته به حرکت خود ادامه و از برون داد این پروژه ها و سرمایه گذاری در بخش های مختلف زیر ساختی و اقتصادی ،توسعه شهرستان ،اشتغال بیشتر و افزایش درآمد در سطوح مختلف اقتصادی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار