بهرام خواستار افزایش اعتبارات بویراحمد شد

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون بر عدالت در توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد و گفت: اعتبارات شهرستان بویراحمد با توجه به افزیش نرخ جمعیت و مهاجر پذیری باید افزایش یابد.
کد خبر: ۱۱۸۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶ 30 August 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد بهرامی در نشست کمیته برنامه ریزی این شهرستان اظهار داشت : در بودجه سال جاری سه هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای جذب به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد که این میزان اعتبار به هیچ وجه پاسخگوی نیاز‌ها نیست.

بهرامی ادامه داد : این میزان اعتبار برای شهرستان بویراحمد که طی پنج سال اخیر از رشد خوب جمعیت برخوردار بوده بسیار کم است.

وی با اشاره به اعتبارات خوب حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در کشور تصریح کرد: نیاز است با رایزنی بهتر بخش زیادی از این اعتبارات را برای محرومیت زدایی و خدمات رسانی بهتر به مردم این استان تامین کرد.

بهرامی اظهار کرد: می‌طلبد مسئولان استانی در راستای تامین و تخصیص اعتبارات کلان کشوری برای تسریع در روند اجرایی پروژه‌ها همکاری بیشتری داشته باشند و درگیر مسائل جزئی نشوند.

نماینده مردم بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نرخ بالای محرومیت و پراکندگی مناطق مختلف این استان اضافه کرد: در توزیع اعتبارات استانی باید این شاخص‌ها در همه شهرستان‌ها رعایت شود.

بهرامی بر همکاری و تلاش بیشتر مسئولان شهرستانی در جذب اعتبارات مشخص شده تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار