مدیرعامل توزیع نیروی برق کرمانشاه خبر داد؛

افتتاح و کلنگ زنی ۴۰ پروژه توزیع برق کرمانشاه به مناسبت هفته دولت

مدیرعامل توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: ۴۰ طرح عمرانی به ارزش پنج هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال در استان طی هفته دولت افتتاح می شود.
کد خبر: ۱۱۸۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶ 28 August 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین، محمد مرادی در تشریح طرح‌های عمرانی برق‌رسانی قابل افتتاح استان کرمانشاه در هفته دولت، اظهار کرد: در مجموع ۲۵ طرح عمرانی برق‌رسانی به ارزش ۳هزار و ۷۰ میلیارد ریال در استان آماده افتتاح است.

وی افزود: افتتاح ۶ طرح برق رسانی به روستاهای بدون برق استان به ارزش بیش از یک هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال در زمره برنامه های این هفته قرار دارد که این روستاها در شهر های کرمانشاه و سرپل ذهاب قرار دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از انجام عملیات اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع برق در استان خبر داد و تصریح کرد: ۹ طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه برق به ارزش یک هزار و ۲۷۰میلیارد ریال  طی این هفته در ۹ شهرستان استان افتتاح خواهد شد.

وی در مورد مقاوم سازی شبکه فشار متوسط نیز گفت: در هفته دولت هشت طرح مقاوم سازی شبکه فشار متوسط به ارزش ۳۹۰ میلیارد ریال در پنج شهرستان اسلام آباد غرب، ثلاث باباجانی، جوانرود، دالاهو، روانسر و سرپل‌ذهاب افتتاح می شود.

مرادی در ادامه به احداث خطوط ۲۰ کیلوولت و ترانسفورماتور هوایی در روستای نهرابی شهرستان روانسر اشاره داشت و بیان کرد: احداث شبکه فشار متوسط هوایی و پست هوایی روستای قارلق کنگاور و استحکام سازی شبکه فشار متوسط هوایی فیدرهای سطر در سنقر و آب باریک، سمنگان و عزیزآباد صحنه از دیگر طرح های قابل افتتاح در هفته دولت است‌.

وی در ادامه به طرح های قابل کلنگ زنی در هفته دولت اشاره کرد و افزود: در این هفته ۱۵ طرح با ارزشی بالغ بر ۲ هزار و ۸۷۰ هزار میلیارد ریال  کلنگ زنی می شود.

مدیرعامل توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به تشریح طرح های آماده کلنگ زنی پرداخت و عنوان کرد: ۹ طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه برق در هفته دولت کلنگ زنی می شود که ارزش این طرح ها بالغ بر ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نصب چراغ‌های ۱۸ وات ال ای دی روستایی در شهرستان های صحنه، سنقر و هرسین، احداث و بهینه سازی برق روشنایی روستای هجیج پاوه و احداث روشنایی روستاهای ثلاث باباجانی از دیگر طرح های آماده کلنگ زنی در این هفته هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار