مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه خبر داد؛

اجرای پویش چشم به راهیم همزمان با سفرهای زائران اربعین حسینی در مرز خسروی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از اجرای پویش چشم به راهیم همزمان با سفرهای زائران اربعین در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱ 28 August 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین، سید شهرام کهریزی در خصوص اجرای پویش چشم به راهیم همزمان با سفرهای زائران اربعین در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، اظهار کرد: این پویش با مجموعه‌ای از برنامه‌های ارتباطی، اطلاع‌رسانی، رسانه‌ای، آموزشی، فرهنگی، هنری و آئینی در حال انجام بود.

وی افزود: پویش چشم به راهیم با هدف کمک به ارتقای ایمنی و کیفیت سفرهای زائران، فرهنگ‌سازی و با تاکید بر نقش سرنشینان و هموطنان در ایمنی سفرهای جاده‌ای و ارائه نکات ضروری به رانندگان و سرنشینان درخصوص ایمنی و فرهنگ صحیح رانندگی با محوریت جلوگیری از تصادفات ناشی از خستگی، خواب‌آلودگی، عجله، شتاب و حواس‌پرتی در حین رانندگی اجرا شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص اجرای پویش چشم به راهیم تصریح کرد: مخاطبان تمامی زائران اربعین در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای اعم از استفاده‌کنندگان از ناوگان عمومی و خودروهای شخصی و رانندگان فعال در این حوزه هستند.

کهریزی ادامه داد: پویش چشم به راهیم با شعار راه نجات از ۲۲ مرداد ماه تا ۶ شهریور ماه به مدت ۱۶ روز متوالی به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی کرده است.

وی عنوان کرد: این پویش در پایانه مرزی خسروی با اهدای هدایا به کودکان، کتاب قصه راهدار کوچولو، اهداء کلاه آفتابگیر، سجاده سفری نماز، هدایای فرهنگی و تبلیغی انجام شد.

وی بیان کرد: برای اجرای این پویش در پایانه مرزی خسروی نصب نمایشگرهای تصویری، ساخت محل اجرای برنامه انجام شد.

کهریزی تشریح کرد: در این پویش برنامه‌هایی از جمله، نمایش آئینی، تعزیه خوانی، مداحی، سرودهای مذهبی و ملی توسط گروه های کودکان، برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم انجام شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌های آموزشی با همکاری فوریت‌های پزشکی، هلال احمر و بهداشت در حال انجام بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار