مدیر شعب بانک سپه در منطقه کرمانشاه خبر داد؛

اختصاص مبلغ چهار هزار و ۸۹ میلیارد ریال تسهیلات در کرمانشاه از ابتدای سال گذشته الی مردادماه سال جاری

مدیر شعب بانک سپه در منطقه کرمانشاه از اختصاص مبلغ چهار هزار و ۸۹ میلیارد ریال تسهیلات از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا مرداد ماه ۱۴۰۳ خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶ 28 August 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، گرشاسب فرجی در نشست خبری امروز (هفتم شهریور ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رسالت اصلی بانک سپه در بحث اربعین ارائه خدمات بانکی به زوار بود که با استقرار هشت دستگاه خودپرداز سیار از (۲۰ مرداد ماه) الی (چهارم شهریورماه) در موقعیت‌های مختلف مرز خسروی انجام شد.
 
وی افزود: علاوه بر خدمات ارزی که در پنج شعبه استان کرمانشاه انجام شد، چهار شعبه در شهر کرمانشاه و یک شعبه در شهرستان قصرشیرین که شعبه مرکزی بانک سپه بود و به صورت شبانه روزی خدمات ارزی و همچنین بانکی را به زوار ارائه می‌داد.
 
مدیر شعب بانک سپه در منطقه کرمانشاه تصریح کرد: این امر باعث شد همکاران ما در سه شیفت مشغول به خدمات رسانی شوند، علاوه بر خدمات رسانی بانکی موکبی هم با هزینه همکاران از اختصاص حقوق از یک روز تا ۱۵ روز از بین همکاران جمع آوری شد و این امر باعث شد که بتوانیم در موکب ۲ وعده غذارسانی به زوار ارائه دهیم.
 
فرجی ادامه داد: حدود ۲۰۰ هزار بطری آب معدنی به موکب‌هایی ارائه دادیم  که با کمبود آب برای زوار مواجه بودند.
 
وی اضافه کرد: اگر پنج شعبه بانک را در نظر داشته باشیم شعبه مرکزی هر بانک در مرکز استان به خدمات ارز اربعین و بانکی اختصاص داده می‌شود.
 
فرجی تشریح کرد: یک شعبه بانک در فردوسی، یک شعبه شهیداشرفی اصفهانی، یک شعبه در ۲۲ بهمن، یک شعبه در گلستان و یک شعبه هم در قصر شیرین استقرار داده شده است.
 
وی یادآور شد: همچنین استقرار دستگاه‌های خودپرداز را در معرض دید هموطنان قرار دادیم تا به راحتی خدمات بانکی را انجام دهند، همچنین در ورودی و خروجی عراق دستگاه‌های خودپرداز مستقر شد تا زوار برای دریافت خدمات بانکی با مشکل مواجه نشوند.
 
وی ادامه داد: یک دستگاه خودپرداز هم در مرصاد برای زواری که از مرز مهران و خسروی می‌آیند استقرار داده شدتا زوار دسترسی آسان به خدمات بانکی داشته باشند.
 
وی همچنین در خصوص تسهیلات وام ازدواج اضافه کرد: تعداد ثبت نام کنندگان وام ازدواج زیاد است، بنابراین تعداد نفرات در صف برای دریافت تسهیلات زمان بیشتری می‌برند.
 
فرجی افزود: اگر از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا مرداد ماه ۱۴۰۳ را مبنا قرار بدهیم، تعداد هزار و ۸۸۸ فقره به مبلغ چهار هزار و ۸۹ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.
 
وی ادامه داد: در خصوص فرزندآوری هزار و ۳۲۷ فقره پرونده را به مبلغ ۷۹۴ میلیارد ریال پرداخت کردیم.
 
وی بیان کرد: در خصوص مسکن بنیاد شهید ۲۹۶ فقره به مبلغ ۸۶۰ میلیارد ریال پرداخت کردیم.
 
فرجی عنوان کرد: در بحث مسکن روستایی ۳۳۳ فقره به مبلغ ۴۷۲ میلیارد ریال و ودیعه مسکن مستاجرین کمیته امداد، بهزیستی و هیات علمی هزار و ۲۳۰ فقره به مبلغ ۴۴۲ میلیارد ریال پرداخت کردیم.
 
وی تشریح کرد: علاوه بر این تسهیلاتی که در مدت یک سال در بخش‌های مختلف بازرگانی، خدماتی، ساختمان، صنعت و معدن، کشاورزی، مسکن و نیروهای مسلح پرداخت کردیم که حدود چهار هزار و ۳۶ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کردیم.
 
وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه بانک سپه بالاترین نیروی انسانی را دارد و از ادغام هفت بانک یک بانک تشکیل شده مشکلات نیروی انسانی و همجواری شعب را داریم، ما تا سال ۱۴۰۱ یکصد شعبه داشتیم و الان ۸۵ شعبه و ۲ باجه در استان کرمانشاه داریم و هیچ بانکی به اندازه بانک سپه گستردگی شعب ندارد. 
 
فرجی در پایان خاطرنشان کرد: در بحث ارزی در مدت یک سال حدود ۸۱ فقره حواله ارزی را به مبلغ ۳۶ میلیون دلار واردات، برای کالا و اقلام ضروری در استان کرمانشاه پرداخت کردیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار