مدیرکل میراث فرهنگی استان:

۲ هتل جدید در کرمانشاه افتتاح می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه از افتتاح دو هتل جدید در استان با ظرفیت ۴۱ تخت به مناسبت هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷ 27 August 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، داریوش فرمانی با اشاره به آماده سازی دو پروژه برای بهره‌برداری در هفته دولت، اظهارکرد: هر دوی این پروژه‌ها هتل‌های یک ستاره‌ای هستند که در شهرهای روانسر و ماهیدشت افتتاح خواهند شد. 

وی افزود: هتل شهر ماهیدشت با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان زمینه اشتغال ۳۰ نفر و هتل شهر روانسر نیز با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان زمینه اشتغال پنج نفر را فراهم کرده‌اند. 

مدیرکل میراث فرهنگی استان با بیان اینکه این دو هتل جمعا ۴۱ تخت به ظرفیت تخت‌های مراکز اقامتی استان اضافه می‌کنند، گفت: با فعال‌شدن این دو هتل جدید، تعداد هتل‌های استان به ۲۴ مورد با ظرفیت بیش از ۱۶۰۰ تخت می‌رسد. 

وی در ادامه از کلنگ‌زنی دو پروژه گردشگری دیگر در استان به مناسبت هفته دولت خبر داد و افزود: یکی از این پروژه‌ها کلنگ زنی محوطه گردشگری در روانسر با سرمایه گذاری ۳.۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی هفت نفر و دیگری نیز آغاز عملیات اجرایی یک مرکز تفریحی و سرگرمی در شهر سنقر با سرمایه‌گذاری ۶.۵ میلیارد تومان و اشتغال ۱۵ نفر است. 

به گفته این مسئول، هر دوی این پروژه‌ها توسط بخش خصوصی قرار است احداث شوند. 

وی در ادامه از افتتاح یک کارگاه صنایع‌دستی با اشتغالزایی شش نفر هم در این هفته خبرداد و گفت: این کارگاه در خیابان دبیراعظم کرمانشاه با اعتبار ۲.۵ میلیارد تومان راه‌اندازی شده و در زمینه رشته‌های چرم و سفال فعال خواهد بود. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار