پیام گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند از طرف مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران

کد خبر: ۱۱۸۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰ 26 August 2024
پیام گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند از طرف مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران

 

به گزارش تابناک مازندران ، از طرف مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به مناسبت هفته دولت و روز کارمند پیامی به این شرح منتشر شد: 
 
به نام خداوند جان و خرد
 
در پهنه‌ی گیتی، هفته دولت و روز کارمند، به مثابه‌ی چراغی درخشان است که یادآور اراده‌های راسخ و جانفشانی‌های بزرگ مردان و زنان تاریخ‌ساز این مرز و بوم می‌باشد. این ایام، نمادی از ارزش‌ها و آرمان‌هاست که با نام‌های پاک شهیدان رجایی و باهنر و رئیسی جلا می‌گیرد؛ افرادی که هرگز از پای ننشسته و باسرچشمه‌ی صدق و اخلاص، تبدیل به نشانه‌ای از خدمت در عرصه ملت‌سازی شدند. بر ماست که این مسیر را با رعایت اصول اخلاقی و عزم راسخ ادامه دهیم.
 
در مقام خدمتگزاران دستگاه فرهنگ و ارشاد اسلامی، هر یک از ما به‌رغم چالش‌ها و موانع فراوان، باید نگاهی عمیق به مسئولیت خود داشته باشیم. فرهنگی که در آن زحمت می‌کشیم، چون باغی است سرسبز و پربار که میزان تلاش و عشق ما، توازن طبیعی و شایستگی‌اش را رقم می‌زند. ما را می‌طلبد تا به عمق وجود هنرمندانه خود بپردازیم و با اندیشه‌ای نو، به ارج نهادن به فرهنگ غنی دیارمان بپردازیم. بی‌شک، مازندران، بر بستر تنوع فرهنگی و هنری خویش، پتانسیل بالایی برای شکوفایی و ارتقاء دارد.
 
از صمیم قلب، به همه‌ی همکاران عزیز، به پاس زحمات بی‌وقفه‌شان در عرصه فرهنگ و هنر، تبریک می‌گویم. روح جمعی ما باید شاداب و سرشار از امید باشد و با همدلی و هم‌صدایی، در جدال با مشکلات پیش رو، پیش قدم شویم. باور دارم که همت جمعی ما، بذرهای امید را در دل جامعه می‌کارد و آسمان فرهنگ و ادبیات استان را به عطرخوش خلاقیت و هنر تازه می‌آراید. بیایید با هم، در این میدان مقدس، همواره تأثیرگذار باشیم و راه را برای نسل‌های آینده هموار سازیم.
 
با آرزوی موفقیت و سربلندی برای همه‌ی شما عزیزان
 
احسان آهنگر 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران 
 
 
 
 
 روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار