رئیس بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه خبر داد؛

تداوم ارائه خدمات درمانی اربعین تا ششم شهریورماه

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: ارائه خدمات درمانی در استان و مرز خسروی تا ششم شهریورماه ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۸۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶ 25 August 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سعید کیانی عصر امروز یکشنبه (چهارم شهریورماه) در نشست خبری با اشاره به رسالت ویژه بسیج جامعه پزشکی اظهار کرد: اشاعه فرهنگ شهادت و ایثار یکی از رسالت‌های بسیج جامعه پزشکی است. 

وی در خصوص فعالیت مواکب بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه افزود: مواکب از شهرستان‌های ورودی در استان تا مرز خسروی در حال فعالیت هستند. 

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر ۲ مرکز درمانی در خاک عراق، ۱۰ موکب درمانی در خاک ایران و یک اورژانس پیشرفته در مرز خسروی در حال فعالیت هستند، همچنین یک اورژانس صحرایی نیز فعال است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۴۰ نیرو متشکل از پرستاران و پزشکان عمومی و تخصصی در این مواکب در حال فعالیت هستند؛ حضور این افراد به صورت داوطلبانه بوده و هیچگونه انتظار مادی وجود نداشته است.

کیانی در خصوص خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی اضافه کرد: نزدیک به ۳۰ هزار زائر در این زمان تحت درمان قرار گرفته‌اند.

وی در تشریح خدمات انجام شده بیان کرد: بزرگترین اتاق سرد در اورژانس مرز خسروی در حال فعالیت است، همچنین اقداماتی مانند جراحی سرپایی و خدمات اورژانسی نیز انجام می‌شود.

کیانی در پایان افزود: فعالیت مواکب بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از ۲۳ مرداد ماه آغاز شده و تا ۶ شهریور ماه ادامه دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار