فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

اقدامات اربعینی نسبت به سال گذشته مطلوب است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تقدیر از دستگاه‌های مرتبط با برقراری نظم در حماسه اربعین گفت: اقدامات اربعینی نسبت به سال گذشته مطلوب است. 
کد خبر: ۱۱۸۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸ 24 August 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سردار حسین سلامی عصر امروز شنبه (سوم شهریورماه) در بازدید از پایانه مرزی خسروی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اربعین عظیم ترین اجتماع تاریخ بشری است.
 
وی ضمن اشاره به نقش مهم دستگاه‌های مرتبط با پدیده اربعین افزود: نکته مهمی که وجود دارد این است که کسانی که در این راه خدمت می‌کنند، منتخبین الهی هستند و تمامی شرایط به خوبی توسط این افراد فراهم شده است.
 
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امسال در مسیری که طی شده مشاهده کردیم که شرایط نسبت به سال گذشته بسیار مطلوب است.
 
سلامی ضمن قدردانی از اهالی رسانه گفت: نقش اهالی رسانه در این عرصه بسیار مهم است، زیرا جلوه چنین حماسه‌ای را به درستی بازتاب می‌دهند.
 
وی ادامه داد: نظم بسیار خوبی نسبت به سال گذشته برقرار شده و امکانات در زمینه حمل و نقل، پارکینگ، بهداشت و سلامت، امنیت و تلاش‌های شبانه روزی نیروهای نظامی برقرار بود.
 
سلامی بیان کرد: در مجموع با توجه به هوای گرم و شرایط کنونی تلاش‌های مردمی که در برقراری موکب‌ها ایفای نقش کردند و همچنین همکاری با دستگاه‌های مرتبط در خدمات اربعینی قابل تقدیر است.
 
وی خاطرنشان کرد: همکاری مردم با دستگاه‌های خدمات رسان بسیار خوب بوده و در مجموع پدیده اربعین را به خوبی بسیار شاهد بودیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار