حمایت ۴۵۳ پزشک از ایتام و محسنین مازندرانی

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران گفت: در حال حاضر بیش از ۴۵۳ پزشک متعهد حمایت از ۶۶۲۴ فرزند یتیم و محسنین مازندرانی را برعهده دارند.
کد خبر: ۱۱۸۱۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱ 24 August 2024

حمایت ۴۵۳ پزشک از ایتام و محسنین مازندرانی

 

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی با گرامیداشت سالروز بزرگداشت حکیم فرزانه بوعلی سینا و روز پزشک اظهار داشت: پزشکان همواره در مسیر کاهش آلام و شفای بیماران، تلاش زیادی داشته‌اند و برای قشر آسیب‌پذیر جامعه نیز نقش موثری ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به مشارکت جامعه پزشکی در طرح اکرام ایتام و محسنین بیان داشت: در حال حاضر بیش از ۴۵۳ پزشک متعهد حمایت از ۶۶۲۴ فرزند یتیم و محسنین مازندرانی را برعهده دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران افزود: ۴۷ دانشجوی پزشکی، پیراپزشکی و دندانپزشکی تحت حمایت کمیته امداد مازندران هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

معافی با بیان اینکه، ۶۰ دانشجوی پزشکی و ۵ دانشجوی داروسازی تحت حمایت این نهاد فارغ‌التحصیل شدند گفت: جامعه علمی و تخصصی با حمایت از فرزندان معنوی، آنها را در مسیر صحیح رشد و بالندگی علمی، فرهنگی و اجتماعی قرار می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه، ۳۵۳ دانش‌آموز در رشته علوم تجربی تحصیل می‌کنند و آینده‌سازان این مرز و بوم هستند گفت: متخصصان حوزه های مختلف و عموم مردم عزیز می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد و یا با  ورود به آدرس ekram.emdad.ir حمایت از فرزندان معنوی را بر عهده بگیرند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار