پیام تبریک رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای نکا بمناسبت هفته دولت

مسلم رضائی محلی رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای شهید رجایی نکا طی پیامی هفته دولت را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۸۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰ 24 August 2024

پیام تبریک رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای نکا بمناسبت هفته دولت

 
به گزارش تابناک مازندران، مسلم رضائی محلی رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای شهید رجایی نکا طی پیامی هفته دولت را تبریک گفت.
 
در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب‌های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است. نظام جمهوری اسلامی در ایران به رهبری بزرگ مردی که جهان مانند او را کمتر به خود دیده است، از سویی جان‌فشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم، بزرگ ترین بخش تاریخ ماست که خاطرات تلخ و شیرین بسیاری در دل دارد. در این میان، شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر که به آتش کین منافقان سوختند، فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ انقلاب گشوده است.
 
هفته دولت یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، این دوبزرگمرد شهید است که نمادی از وحدت مردم و دولت بعنوان یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است و هفته اقتدار و پیروزى دولتى است که حمایت و پشتیبانى میلیون‌ها تن از ملت خود را همراه دارد.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را خدمت همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد به ویژه همکاران خودم در سازمان فنی وحرفه‌ای عرض تبریک و شادباش دارم وموفقیت همگان را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
 
مسلم رضایی محلی
رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید رجایی نکا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار