استاندار کرمانشاه:

300 موکب مردمی در کرمانشاه در حال خدمت رسانی به زائران است

استاندار کرمانشاه گفت: 300 موکب مردمی در استان کرمانشاه در خدمت زائران است و دستگاه های خدمات رسان در حال پشتیبانی از زائران هستند.
کد خبر: ۱۱۸۱۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴ 23 August 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمد طیب صحرایی پیش از ظهر امروز جمعه (دوم شهریورماه) در جلسه ستاد اربعین استان کرمانشاه که در قرارگاه فراجا مرز خسروی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تجربیات سال گذشته و تعامل با کشور عراق امسال هیچگونه اختلال و گزارشی مبنی بر وجود مشکل در منذریه نداشتیم.

وی افزود: ده‌ها دستگاه اتوبوس، ون و تاکسی آماده استفاده زائران هستند، این ناوگان حمل و نقل در سمت منذریه نیز برای حرکت به سامراء، کاظمین، نجف و کربلا آماده نقل و انتقال زاِئران هستند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: امسال ده ها موکب در منذریه و حسینیه بغداد آماده خدمت رسانی به زائران هستند و مجموعه این عوامل باعث فراهم شدن شرایطی در راستای نوجه ویژه به این مرز شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه تردد زائران با خودرو روز به روز تشدید می‌شود امسال بیش از 270 هکتار پارکینگ از منطقه کمربندی قصرشیرین تا نزدیک ترین نقطه به مرز مورد استفاده قرار گرفته است.

صحرایی ادامه داد: 17 شهر استان کرمانشاه در مسیر زائران قرار دارد، 300 موکب مردمی در خدمت زائران است و دستگاه های خدمات رسان در حال پشتیبانی از زائران هستند، پدیده اربعین علاوه بر آورده های مادی برای استان موجب افزایش و تقویت زیرساختی نیز شده است.

وی عنوان کرد: در سال گذشته بیش از 300 کیلومتر از جاده های استان بهسازی شد و از 19 نقطه حادثه خیز استان تا کنون حدود 13 نقطه رفع اشکال شد، امید است که 6 نقطه باقی مانده تا پایان سال رفع اشکال شود.

وی در خصوص پروژه ریلی کرمانشاه-خسروی گفت: 30 هزار میلیارد تومان به این پروژه تخصیص یافته و از این طریق می توانیم با هزینه کمتر و بازدهی بیشتر در این مسیر حضور داشته باشیم، این پروژه موجب افزایش تعاملات با کشور عراق نیز خواهد شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار