وزیر کشور خبر داد؛

۱۵ درصد تردد ها از مرز خسروی صورت می‌گیرد

وزیر کشور گفت: با وجود اینکه مرز خسروی به تازگی بازگشایی شده، اما زیر ساخت های خوبی با تلاش مسئولان و استاندار کرمانشاه فراهم شده است و ۱۵ درصد تردد ها از مرز خسروی صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۸۱۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴ 23 August 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، اسکندر مومنی پیش از ظهر امروز جمعه (دوم شهریور ماه) در حاشیه بازدید از مرز خسروی با حضور استاندار کرمانشاه و مسئولان استان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تسهیلات و زیر ساخت های خوبی فراهم شده و مسیر تردد رفت و برگشت به صورت جداگانه است.
 
وی افزود: همچنین پارکینگ برای ماشین های شخصی فراهم شده و ایمنی و امنیت پارکینگ ها نیز تامین شده است.
 
وزیر کشور تصریح کرد: با وجود اینکه مرز خسروی به تازگی بازگشایی شده، اما زیر ساخت های خوبی با تلاش مسئولان و استاندار کرمانشاه فراهم شده است و ۱۵ درصد تردد ها از مرز خسروی صورت می‌گیرد.
 
وی ادامه داد: مجموعا سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مرز های چندگانه استان کرمانشاه عبور کرده‌اند و ۲ میلیون نفر بازگشتند و حدودا یک و نیم میلیون نفر دیگر باقی مانده‌اند.
 
مومنی تشریح کرد: به مردم عزیز توصیه می‌شود که برگشت را به بعد از اربعین موکول نکنند که باعث ازدحام جمعیت در مرز نشود و مشکلی پیش نیاید.
 
وی یادآور شد: تا زمانی که ورود زائرین به مرز ادامه دارد تمامی امکانات و زیر ساخت ها به همین شکل در اختیار زائران اربعین حسینی قرار دارد.
 
وزیر کشور در پایان با اشاره به بازدید از زیرساخت‌های مرز خسروی خاطرنشان کرد، در خصوص ناوگان حمل و نقل در مرز خسروی نیز مشکلی در مرز نداریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار