تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره):

مرز خسروی از زیرساخت‌های بسیار خوبی برخوردار است

تولیت حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه زائران اربعین در امنیت کامل عازم کربلای معلی شدند، از نقش آفرینی پلیس در برقراری امنیت زوار قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۱۸۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵ 22 August 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سید حسن خمینی عصر امروز پنجشنبه (یکم شهریورماه) پس از بازگشت از سفر معنوی اربعین و ورود به کشور از طریق مرز خسروی، اظهار کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم در این سفر معنوی، بحث تامین امنیت زوار است که این ماموریت خطیر بر عهده ماموران انتظامی قرار داده شده است.
 
وی افزود: به فضل الهی ماموران پلیس در کنار دیگر نیروهای امنیتی توانستند امنیت زائران را به بهترین شکل ممکن تامین و تاکنون از این مأموریت خطیر سربلند بیرون بیایند.
 
تولیت حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی تصریح کرد: پلیس کرمانشاه نیز به فرماندهی حاجیان توانسته در روزها و هفته‌های اخیر علاوه بر تامین امنیت زائران، در حوزه‌های مختلف خدمات خوبی را به زائران ارائه کند که جای قدردانی دارد.
 
خمینی در ادامه با قدردانی از استاندار کرمانشاه و دیگر دست اندرکاران ماموریت اربعین در استان، عنوان کرد: با ارتباط  خوبی که در مرز خسروی با مقامات عراقی ایجاد شده شاهد تردد بسیار روان زوار به آن سوی مرز برای سفر به کربلا و یا بازگشت آن‌ها به داخل کشور هستیم.
 
وی در پایان امکانات ۲ طرف مرز خسروی را ارزشمند برشمرد و خاطرنشان کرد: مسیر خسروی تا شهرهای زیارتی عراق نیز یک مسیر خوب با خودروها و وسایل حمل و نقل مناسب است و به زوار توصیه می‌کنم از این مرز عازم کربلا شوند یا پس از زیارت به کشور بازگردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار