افتتاح ۱۹۳ طرح مخابراتی سمنان با سرمایه‌گذاری ۴۷۵ میلیارد ریال در هفته دولت

مدیر مخابرات منطقه سمنان گفت: ۱۹۳ طرح مخابراتی این استان به مناسبت هفته دولت با سرمایه‌گذاری ۴۷۵ میلیارد ریال اففتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶ 22 August 2024
به گزارش «تابناک سمنان» به نقل از ایرنا، مجید دارایی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: پراکندگی طرح‌های آماده بهره‌برداری سمنان در هفته دولت ۱۴۰۳ به طور متوازن و با اولویت حمایت از مناطق کمترتوسعه‌یافته است.
 
وی ادامه داد: شبکه فیبرنوری، واگذاری FTTH (تانوما یا فیبرنوری خانگی شرکت مخابرات ایران)، نصب و توسعه سوئیچ، دیتا، پاور و تغذیه نیرو، تاسیسات و ساختمان، همراه (ارتقا سایت و سایت جدید)، USO و بهسازی و نوسازی حوضچه‌های مخابراتی، از جمله طرح‌ها آماده افتتاح مخابرات منطقه سمنان در هفته دولت امسال است.
مدیر مخابرات منطقه سمنان اضافه کرد: ۳۵ طرح در زمینه فیبر نوری اختصاصی و ۱۲۰ طرح در بخش فیبرنوری و واگذاری FTTH آماده افتتاح است که اجرای فیبر شهری، بین‌شهری، سازمان‌ها و ایجاد مرکز تلفن کافوی نوری POTS را شامل می‌شود که تسهیل در ارتباطات و انتقال داده و ارائه تلفن ثابت و اینترنت و سرویس‌های با کیفیت بهتر و به‌روزتر بر این بستر امن را در پی دارد.
 
وی اظهار کرد: ۶ طرح در بخش سوئیچ با مزایای امکان واگذاری سرویس‌های مناسب و افزایش کیفیت سرویس سوئیچ آماده افتتاح است.
 
دارائی اضافه کرد: ۱۰ طرح در بخش دیتا با هدف واگذاری سرویس وایرلس و توسعه، ظرفیت‌سازی، بهبود زیرساخت دیتا و ارتقاء کیفیت سرویس و تعداد ۱۷ طرح در حوزه پاور و تغذیه نیرو، زیرساخت و ساختمان با مزایای تامین برق پایدار و بهبود پایداری و قابلیت اطمینان شبکه به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
مدیر مخابرات منطقه سمنان گفت: سه طرح در حوزه ارتباطات سیار با هدف احداث و ارتقاء سایت BTS همراه اول و با مزایای بهبود پوشش شبکه و ارتقاء فناوری و همچنین تعداد ۲ طرح در بخش USO هفته دولت ۱۴۰۳ در این استان آماده بهره‌برداری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار