۱۲ طرح افتتاحی هفته دولت در شهرک‌های صنعتی سمنان ۶۹۲ اشتغالزایی دارد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۱۲ طرح صنعتی همزمان با هفته دولت امسال ۶۹۲ شغل جدید به همراه دارد.
کد خبر: ۱۱۸۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹ 21 August 2024

به گزارش «تابناک سمنان» به نقل از ایرنا، محمدرضا باقری روز چهارشنبه به رسانه‌ها ابراز کرد: ۱۲ طرح صنعتی این استان با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۷ هزار میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در شهرک‌های صنعتی تحت پوشش این شرکت بهره‌برداری می‌شود که برای ۶۹۲ نفر اشتغالزایی دارد.

وی بیان کرد: این ۱۲ طرح صنعتی همزمان با هفته دولت در شهرک‌های صنعتی سمنان، گرمسار، ایوانکی و سرخه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان تصریح کرد: طرح‌های قابل افتتاح در زمینه‌های مختلف تولید انواع لوازم خانگی، اوراق فشرده چوبی با روکش ملامینه، مقاطع فولادی ساده کربنی و کم آلیاژی، میلگرد آجدار به صورت کلاف یا شاخه‌ای از جنس فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی، اجزاء و قطعات فلزی یخچال و فریزر، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی، نخ فیلامنتی پلی پروپیلن کامل آرایش یافته، لوله درزدار فولادی با جوش مستقیم، قوطی (پروفیل) فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی و لوله تک جداره آب هستند که در هفته دولت فعالیت خود را آغاز می‌کنند و به چرخه تولید استان ملحق می‌شوند.

۱۸ طرح زیربنایی با یکهزار و ۱۷۹ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری

وی با اشاره به بهره برداری از ۱۸ طرح زیربنایی با یکهزار و ۱۷۹ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری به مناسبت هفته دولت، و تامین اعتبار تمام طرح‌های هفته دولت از منابع داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان، بیان کرد: اجرای جدول، زیرسازی و آسفالت در شهرک صنعتی ایوانکی، منبع بتنی ۲ هزار مترمکعبی، خط انتقال شبکه ۲۰ کیلوولت برق و عملیات خاکی و جدول‌گذاری توسعه کارگاهی ۱۲.۹ هکتاری در گرمسار، و اجرای فیبر نوری مخابرات، و شبکه برق و روشنایی شهرک صنعتی آرادان از جمله طرح‌های آماده بهره‌برداری غرب استان در هفته دولت امسال است.

وی افزود: اجرای شبکه توزیع گاز و ایستگاه تی‌بی‌اِس و خط تغذیه گاز در شهرک صنعتی شاهرود از دیگر طرح‌های قابل افتتاح شرکت شهرک‌های صنعتی استان به مناسبت هفته دولت است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان ادامه داد: اجرای دیوار و سردر ساختمان کسب و کار، اجرای شبکه فاضلاب و اجرای شبکه روشنایی در ورودی شهرک صنعتی سمنان طرح‌های آماده بهره‌برداری در این هفته است.

به گفته وی، اجرای شبکه آب، احداث جدول و تابلوی ورودی و اجرای دیوار محوطه ساختمان آتش نشانی و اداری در ناحیه صنعتی صید آباد؛ و احداث هفت واحد سوله کارگاهی، بهسازی نمای ساختمان اداری و اجرای جدول در گام توسعه شهرک صنعتی دامغان از طرح‌های این شهرستان در هفته دولت امسال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار