کشف ۸۰ میلیارد ریال لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در سمنان

فرمانده انتظامی استان از کشف دو انبار دپوی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و منقضی شده به ارزش ۸۰ میلیارد ریال و پلمب یک مغازه توزیع آنها در سمنان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۱۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳ 19 August 2024

به گزارش «تابناک سمنان» به نقل از ایسنا، سردار جلیل موقوفه‌ئی ۲۹ مردادماه اظهار کرد: ماموران امنیت اقتصادی استان در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز با رصد اطلاعاتی دقیق و هوشمندانه از دپوی محموله‌ای از لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و منقضی شده در دو انبار غیر رسمی شهر سمنان مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با سازمان تعزیرات حکومتی به همراه کارشناسان شبکه بهداشت و معاونت غذا و دارو به محل اعزام و این انبار‌ها را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان افزود: در این عملیات ۲۲۵۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی مختلف که فاقد هرگونه مدارک و اسناد معتبر گمرکی بودند و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شد.

سردار موقوفه ئی ارزش تقریبی محموله کشف شده را برابر نظر کارشناسان مربوطه ۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در نهایت کالا‌های کشف شده توقیف و یک نفر متهم در این رابطه دستگیر و ۲ باب انبار و یک مغازه وی پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز مهم‌ترین راه حمایت از تولید کنندگان داخلی، کوتاه کردن دست افراد سود جو و فرصت طلب و ناامن کنندگان اقتصاد جامعه است، خاطر نشان کرد: پلیس استان مصمم به برخورد قاطعانه با قاچاقچیان کالا است و از شهروندان میخواهیم هرگونه اطلاعات و اخبار در زمینه قاچاق کالا را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع ماموران ما برسانند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار