اجرای ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه آبفا در مرز باشماق برای اربعین حسینی

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: طی ۲ سال اخیر با مجموعه اقدامات انجام شده توسط شرکت آبفا کردستان، پروژه‌های مناسبی برای تأمین آب شرب پایدار و ساماندهی فاضلاب در مرز باشماق مریوان و برای مراسم اربعین حسینی اجرا شده است.
کد خبر: ۱۱۸۰۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲ 17 August 2024

به گزارش «تابناک کردستان» به نقل از ایسنا؛ محمد فرهاد در بازدید از موکب صنعت آب و برق استان کردستان در مرز باشماق مریوان اظهار کرد: رسالت ما در برگزاری مراسم اربعین، تأمین آب پایدار و جمع آوری فاضلاب مرز است.

وی با یادآوری اجرای اقدامات مناسب در این زمینه طی ۲ سال اخیر گفت: امسال ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه در مرز باشماق شامل حفر ۲ حلقه چاه، اجرای ۱۰ کیلومتر خط انتقال، اجرای مخزن ۵۰۰ مترمکعبی اجرا شده است. همچنین در شهر مریوان نیز حفر ۶ حلقه چاه و احداث مخزن ۲ هزار مترمکعبی اجرا شده است.

فرهاد با تأکید بر اینکه برنامه ریزی شرکت آبفا برای افق بلند مدت ۱۴۲۵ است، گفت: در شهر سنندج به عنوان مرکز استان و در سایر نقاط نیز که جزو مسیر تردد زائرین اربعین حسینی است، پروژه‌های دیگری در دست اقدام است و با اجرای آنها زیرساخت‌های مناسبی برای بخش آب و فاضلاب استان و مراسم اربعین حسینی طی سال‌های آینده ایجاد می‌شود. 

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان در پایان خاطرنشان کرد: موکب صنعت آب و برق استان توسط شورای فرهنگی صنعت آب و برق در مرز باشماق مستقر و تا پایان مراسم به زوار اربعین حسینی خدمات رسانی می‌کند؛ همچنین در این موکب بروشور‌های فرهنگی با محور صرفه جویی در مصرف آب میان زائرین توزیع می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار