مراسم گرامیداشت شهید اسماعیل هنیه در سنندج برگزار شد

مراسم گرامیداشت رهبر مجاهد جبهه مقاومت شهید «اسماعیل هنیه» با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان روز شنبه در مسجد جامع سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۸۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴ 03 August 2024
به گزارش «تابناک کردستان» به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در کردستان در این مراسم اظهار کرد: از دست دادن رییس جمهور بزرگوار و پرتلاش و اسماعیل هنیه داغ بزرگی برای ملت ایران بود.
 
حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی با بیان اینکه دشمن با خدا، دین و مومنان دشمنی می‌کند، افزود: نماد این دشمنی که در حال تجلی بوده، صهیونیسم است که دشمن انسانیت و بشریت است.
 
وی به شهادت بیش از ۴۰ هزار زن و کودک در غزه اشاره و اضافه کرد: یکی دیگر از شاخص‌های دشمن، ظالم بودن است و از هیچ ظلمی فروگذار نیست.
 
نماینده ولی فقیه در کردستان، شاخصه دیگر دشمن صهیونیست را ظلم به بشریت و تکبر عنوان کرد و ادامه داد: دشمن با تمام امکانات و تجهیزات در تعدی به انسان‌ها استفاده کرده و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.
 
حجت‌الاسلام پورذهبی یادآور شد: امروز وظیفه ما این است که به عنوان سردمدار مبارزه با صهونیستم و استکبار در برابر ظلم دشمن با قدرت قدم برداریم و ناامید نشویم.
 
وی گفت: دشمن در این جنگ نابرابر ممکن است در برهه‌ای از زمان، به ما فشار بیاورد و خسارت وارد کند، اما نباید یاس به خود راه دهیم.
 
نماینده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد: در این راهی گه قدم برداشته ایم نباید هیچ تردیدی به خود راه دهیم، چراکه پیروزی از آن ماست و این وعده الهی است.
 
حجت الاسلام پورذهبی افزود: دشمن با همه امکانات، خودش را در رقابت با ملت ایران می‌بیند و تصور می‌کند با شهادت اسماعیل هنیه در تهران، فتح الفتوح کرده است، چراکه ملت ایران پرچم مقابله با صهیونیسم را برافراشته است.
 
وی زورآزمایی رژیم صهیونیستی با مردم ایران را نشانه قوت ملت دانست و ادامه داد: این مهم نشان از جایگاه رفیع ایران و قدرت اسلام و مکتب اسلامی است.
 
نماینده ولی فقیه در کردستان بر ضرورت اقدامی عاجل، شایسته و مدبرانه برای انتقام خون شهید هنیه با هدف دلگرمی ملت ایران و جامعه اسلامی تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار