جشن ملی مهر سینمای ایران در مریوان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: جشن ملی سینمای ایران در مریوان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۹۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳ 06 August 2024

به گزارش «تابناک کردستان» به نقل از مهر؛ علی اصغر دریایی صبح سه شنبه در جلسه ویژه مهر سینمای ایران اظهار کرد: سومین جشن ملی مهر سینمای ایران به منظور تجلیل و قدردانی از فعالیت‌ها و موفقیت‌های هنرمندان عرصه فیلم سازی استان کردستان در شهر مریوان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دومین جشن ملی سینمای ایران در شهر سقز برگزار شد، افزود: تمرکززدایی از برنامه‌های فرهنگی و هنری از مرکز استان و برگزاری آنها در شهرستان‌های مستعد از دلایل برگزاری این جشن در شهرستان‌ها است.

دریایی اعلام کرد: به دلیل تراکم برنامه‌ها در مرکز استان، در شهرستان‌ها با فراغت بهتری برنامه‌های فرهنگی و هنری برگزار و اجرا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان یادآور شد: تجلیل و قدردانی از فعالیت‌های سینماگران و بخش‌های مختلف فیلم‌سازی استان هدف اصلی جشن مهر سینمای کردستان است.

وی خاطر نشان کرد: به منظور انتخاب فیلم‌سازان فعال استان که در جشن یاد شده مورد تجلیل قرار می‌گیرند، این شورا متشکل از فیلم سازان سراسر استان با برگزاری نشیت‌های مختلف نقطه نظرات و پیشنهادات آنها خود را مطرح

وی تصریح کرد: شورایی متشکل از فیلم‌سازان که به مسائل و برنامه‌های این حوزه اشراف دارند در انتخاب بخشی از فیلم سازانی که قرار است در جشن مهر سینمای کردستان تجلیل شوند، تشکیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار