رییس هیات فوتبال کردستان استعفا داد

طبق اعلام روابط عمومی هیات فوتبال کردستان، رضا رحمانی از ریاست این هیات استعفا داد.
کد خبر: ۱۱۷۹۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸ 07 August 2024

به گزارش «تابناک کردستان» به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال کردستان، با اعلام دبیر هیات فوتبال استان، رضا رحمانی در چند روز گذشته استعفای خود را از پست ریاست هیات فوتبال تقدیم فدراسیون فوتبال کرد.

براین اساس، ساعتی پیش مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال ضمن تشکر و قدردانی از زحمات چندین ساله وی در هیات فوتبال استان کردستان، با استعفای وی موافقت کرد.

حدود هشت ماه از دوران ریاست قانونی رضا رحمانی گذشته ولی انتخابات هیات فوتبال کردستان به دلایل نامعلومی هنوز برگزار نشده است و دوستداران، مربیان، مسئولان و فوتبالیست‌های استان از این بلاتکلیفی نگرانند و این قضیه در رسانه‌ها هم بار‌ها مطرح شده است.

رضا رحمانی ۲ دوره رئیس هیات فوتبال کردستان و قبل از آن هم چهار سال دبیر هیات بود، اما آذر سال گذشته که ریاستش تمام شد و دیگر صلاحیتش برای نامزدی هیات احراز نشد.

همچنین با اعلام دبیر مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان کردستان، بعد از تشکیل کمیسیون انتخابات و بررسی مدارک نامزد‌های پست ریاست و اعضای هیات رئیسه، آرمان اسعدی، هوشنگ امینی، رستم باجلانی، فردین حبیبی، آرش زارعی، ایرج عباس زاده، هادی کاظمی، بهروز کریمی و مهدی مهتابانی برای احراز صلاحیت به مراجع ذیصلاح از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار