هوای کردستان گرمتر می‌شود

معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: پیش‌بینی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد روند گرمای هوای استان ادامه داشته و به طور میانگین در ۲ روز آینده ۲ تا سه درجه افزایش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۱۱۷۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶ 04 August 2024

به گزارش «تابناک کردستان» به نقل از ایرنا؛ علی پناهی روز یکشنبه اظهار کرد: براساس بررسی آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های هواشناسی، هوای استان طی امروز تا پایان هفته پایدار خواهد بود و در این مدت در ساعات بعدازظهر وزش باد نیز خواهیم داشت.

وی افزود: همچنین با توجه به شرایط مساعد برای انتقال گرد و خاک به منطقه، برای روز‌های دوشنبه تا چهارشنبه در برخی نقاط استان بویژه نوار غربی، امکان کاهش دید و کیفیت هوا وجود دارد.

معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان یادآور شد: از لحاظ دما، طی امروز و فردا حدود ۲ تا سه درجه دما‌های حداکثر روزانه افزایش می‌یابد و تا پایان هفته گرما تداوم خواهد داشت، ضمن اینکه در چند روز آینده با توجه به گرمای هوا و وزش باد، احتمال آتش سوزی وجود دارد.

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته سلین در اورامان با ۴۲.۴ درجه سانتی گراد، سروآباد با ۳۹.۲ درجه سانتی گراد، سنندج با ۳۸.۱ درجه، مریوان و کامیاران با ۳۷ درجه و موچش ۳۶.۸ درجه سانتی گراد به ترتیب گرمترین نقاط استان بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار