گزارش؛

زباله ، سهم آبشارِ زیارت گرگان از گردشگری ناپایدار

این روزها شاهد این هستیم که آبشار زیارت واقع در گرگان دستخوش بی فرهنگی و عدم امکانات قرار گرفته است؛ به گونه ای که زیبایی بی بدیل طبیعت این آبشار زیبا با زباله پوشیده شده است.
کد خبر: ۱۱۷۹۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱ 11 August 2024

به گزارش «تابناک گلستان»آبشار زیارت، یکی از جاذبه های اصلی گردشگری در استان گلستان است که هر ساله به خصوص در فصل های بهار و تابستان، گردشگران بیشماری را به سمت خود جذب می کند. در واقع دو آبشار در کنار یک دیگر هستند که هر دوی آن ها به یک حوضچه سرازیر می شوند و جلوه ای بسیار جذاب ایجاد کرده اند.  آبشار زیارت در فاصله 5 کیلومتری جنوب روستای زیارت شهرستان گرگان، به فاصله 11 کیلومتری جنوب ناهار خوران و 19 کیلومتری جنوب شهر گرگان واقع شده است و با دارا بودن چشم انداز بی نظیر از جاذبه های گردشگری استان بشمار میرود که هر ساله میزبان گردشگران فراوانی بوده اما متاسفانه با کوتاهی و کم کاری مسولان از وضعیت بسیار بدی برخوردار است برجای مانده های اَنبوه زباله های مسافران و بازدیدکنندگان نشان از گردشگری بی ضابطه و بی هدف در این مکان تفریحی و گردشگری می باشد.

البته برخی مردم محلی و طبیعت‌دوستان هرچند وقت یکبار به پاکسازی این منطقه از آشغال‌ می‌پردازند اما جای تاسف است که چنین منطقه زیبایی دستخوش بی توجهی مسئولان قرار گیرد در حالیکه می تواند یکی از بهترین منابع درآمدزای گردشگری برای شهرستان گرگان باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار