روایت نماینده مردم گرگان در مجلس از آخرین دیدار با اسماعیل هنیه

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: روز تحلیف رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی مقامات ۷۰ کشور دنیا حضور داشتند اما شهید اسماعیل هنیه جلوه دیگری داشت و او آخرین نفری بود که از مجلس شورای اسلامی خارج شد.
کد خبر: ۱۱۷۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷ 01 August 2024

به گزارش «تابناک گلستان» به نقل از ایرنا، رمضانعلی سنگدوینی اظهار کرد: روز تحلیف رئیس جمهور که شهید هنیه مهمان ما بود همه به سراغ او رفتند، من هم از نزدیک با او دیدار کردم و در آن لحظه مظلومیت مردم بی‌گناه غزه به ویژه کودکان، نوجوانان و مادران فلسطینی که زیر بمباران موشکی رژیم خبیث و کثیف صهیونیستی به شهادت رسیدند در ذهنم تداعی شد لذا دستان شهید هنیه را با افتخار بالا آوردیم.
 
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آن روز علاوه‌بر من، بسیاری دیگر از افراد، دستان شهید هنیه را بالا آوردیم تا به او بگوییم مردم مظلوم فلسطین تنها نیستند و در آن لحظه شهید هنیه با وجود غم و اندوه از کشتار مردم بی‌گناه غزه، با مشاهده این حمایت‌ها غرق در شادی بود.
 
سنگدوینی خاطرنشان کرد: زمانی که دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهور در دفاع از مردم مظلوم غزه و حمایت از جبهه مقاومت سخن می‌گفت شادی از چهره شهید هنیه پیدا بود.
 
وی با بیان اینکه شنیدن خبر شهادت شهید هنیه مرا شوکه کرد، گفت: در حالی که روز قبل از نزدیک با او ملاقات کردیم و دستان او را بالا بردیم شنیدن خبر شهادتش برای ما سخت بود.
 
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: شهید هنیه برای جبهه مقاومت و مردم غزه و جهان اسلام یک سرمایه بزرگ بود، او آرزوی شهادت داشت و بالاخره به آرزویش رسید.
 
وی ضمن محکوم کردن ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران اظهار کرد: شهادت اسماعیل هنیه، وحدت بین ایران و فلسطین را برای حمایت و پیروزی نهایی آن‌ها، مستحکم‌تر خواهد کرد.
 
وی از اسماعیل هنیه به عنوان ستوان مقاومت مردم مظلوم فلسطین یاد کرد و افزود: ترور این مبارز از سوی تمام دنیا محکوم است.
 
سنگدوینی ادامه داد: رژیم جعلی صهیونیستی در ادامه بمباران وحشیانه خود در غزه، دست به این اقدام زد واقعا جنایتکار جنگی است که توسط دولت آمریکا حمایت همه جانبه می‌شود.
 
سنگدوینی با اشاره به بیانات ۲ دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و آیین تنفید حکم ریاست جمهوری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، افزود: معظم له تاکید داشتند که اکنون مساله مهم دنیا به ویژه دنیای اسلام، حمایت از غزه است.
 
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که رژیم جعلی صهیونیستی سابقه حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه و به شهادت رساندن جمعی از مستشاران نظامی را در پرونده خود دارد، گفت: مطمئن باشند مثل همیشه از حمله به خاک جمهوری اسلامی و تمامیت آن دفاع خواهیم کرد.
 
مطابق اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی بامداد دیروز چهارشنبه در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار