سیر صعودی مصرف برق در گلستان ادامه دارد

گرگان- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان از ادامه دار بودن سیر صعودی مصرف برق در استان خبرداد و از مردم خواست تا به شرکت توانیر کمک کنند.
کد خبر: ۱۱۷۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸ 25 July 2024
به گزارش «تابناک گلستان» به نقل ازمهر؛  سید احمد موسوی صبح پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: با توجه به افزایش دمای هوا به تبع آن مصرف برق بالا رفته و متأسفانه همچنان شاهد افزایش مصرف در سطح استان هستیم.
 
وی افزود: میزان استفاده از برق توسط مشترکان در استان گلستان در شرایط عادی ۴۰۰ مگاوات است و این روزها علاوه بر هشدارهایی که صادر می‌کنیم فشار مضاعفی را شبکه توزیع برق استان متحمل است.
 
موسوی ادامه داد: با وجود نیمه تعطیل بودن ادارات، تعطیلی بانک‌ها امروز در اوایل صبح همچنان شاهد رشد مصرف برق در استان بودیم که صدای هشداری جدی برای مردم است.
 
مدیرعامل شرکت توانیر استان خاطرنشان کرد: در صورت عدم همکاری مشترکین عزیز، خساراتی بزرگی را به واحدهای حساس تولیدی و نگهداری شاهد بوده و دچار خاموشی‌های ناخواسته خواهیم شد.
 
وی با اشاره به اجرای طرح‌های تشویقی این شرکت برای کنترل مصرف از هم استانی‌های عزیز خواست تا با رعایت الگوی مصرف از قبض برق رایگان بهره مند شوند.
 
گفتنی است، روز گذشته بر اساس اعلام استانداری گلستان پایان ساعات کاری همه ادارات بجز دستگاه‌های خدمت رسان و امدادی ۲ ساعت کاهش داشته و بر اساس نظر شورای بانک‌های کشور امروز همه شعب بانکی تعطیل است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار