فرماندار گرگان:

فراهم سازی تمام ظرفیت‌ها برای خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی در شهرستان گرگان

فرماندار گرگان با تاکید بر لزوم همکاری همه دستگاه ها در راهپیمایی اربعین گفت: نقش آفرینان اصلی رویداد بزرگ اربعین مردم هستند.
کد خبر: ۱۱۷۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳ 04 August 2024

فرماندار گرگان

اسماعیل نادری، فرماندار گرگان در گفتگو با خبرنکار «تابناک گلستان» با اشاره به اعلام آمادگی تامین و تحویل کالاهای مورد نیاز زائرین اربعین حسینی (ع)، اظهار کرد: برگزاری مراسم و راهپیمایی اربعین یک حرکت مردمی دینی سیاسی و نشان دهنده اقتدار شیعیان در جهان است و باید هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.

وی گفت: همچنین جادارد گرامی بداریم یاد و خاطره شهدای مقاومت خصوصا شهید سلیمانی که از پایه گذاران حرکت فرهنگی پیاده روی اربعین بود و دغدغه مند پیاده روی اربعین را پیگیری میکردند. 

نادری  با اشاره به لزوم کمک همه دستگاه‌ها به پذیرایی و استقبال از زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) يادآور شد: امروز هر کس که خود را محب امام حسین(ع) می‌داند باید برای کمک به برگزاری پیاده‌روی اربعین به بهترین شکل اقدام کند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان، زیرساختها و امکانات لازم رفاهی برای مواکب خدمات رسان دارای مجوز را فراهم کنند.

فرماندار گرگان در سخنان پایانی خود با توضیح اینکه پیام اربعین، پیام پیروزی حق بر باطل و خون بر شمشیر و آغاز شکل جدیدی از نبرد فرهنگی با طاغوت‌های زمانه است، افزود: حادثه عاشورا و بر زمین ریختن خون‌های پاک امام حسین(ع) و یاران قهرمانش، بهترین انرژی و سرمایه برای چنین مبارزه تمام‌ناشدنی و مستمر تا قیام قیامت است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار