گلستان ۲۲ موکب اربعین در عراق برپا می‌کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از آغاز فعالیت ستاد اربعین استان خبر داد و گفت: امسال از سوی هیات‌های مذهبی این استان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین، ۲۲ موکب در عراق برپا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰ 14 July 2024

به گزارش «تابناک گلستان» به نقل از ایرنا؛ سیدعلی مهاجر با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) اظهار کرد: پارسال ستاد اربعین گلستان به دلیل ارائه برنامه‌های متنوع و پیگیری و اجرای مصوبات مناسب، در کشور برتر شد که امیدواریم امسال هم در این بخش حائز رتبه شود.

وی از برپایی موکب برای دلدادگان حسینی جامانده از پیاده‌روی اربعین در گلستان خبر داد و افزود: ۴۲ منطقه در استان برای برپایی موکب پیش‌بینی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تاکید کرد: امسال کاروان‌های راهیان نور از این استان به منطقه عملیاتی شمال‌غرب و غرب کشور اعزام خواهند شد.

به گفته مهاجر؛ اعضای بسیج عشایری، بسیج رسانه، بسیج فرهنگیان، بسیج هنرمندان، بسیج دانشجویان، بسیج حقوقدانان و بسیج مهندسان و کشاورزان از جمله اقشاری هستند که در قالب راهیان نور به منطقه عملیاتی اعزام می‌شوند.

 متقاضیانی که امسال قصد تشرف برای زیارت اربعین را دارند باید با مراجعه به سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir ثبت‌نام کنند.

این سامانه از روز یکشنبه ۱۷ تیر ماه امسال آغاز به کار کرده و متقاضیان ضمن ثبت‌نام در سامانه سماح می‌توانند بسته بیمه‌ای خود را به دلخواه در بسته‌های ۸۰۰ هزار ریالی، ۹۰۰ هزار ریالی و یک میلیون ریالی انتخاب کنند و با پرداخت حق بیمه، خود را تحت پوشش خدمات بیمه قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار