اجرای ۳۵ طرح اشتغالزایی با پرداخت بلاعوض توسط مرکز نیکوکاری امام خامنه‌ای کمیته امداد در نکا

مرکز نیکوکاری امام خامنه‌ای که همه‌ی عوامل اجرایی آن، بانوان هستند، در طرحی که توسط این مرکز در شهرستان نکا اجرا شد، به ۳۵ نفر طرح اشتغالزایی با پرداخت بلاعوض داده شد.
کد خبر: ۱۱۷۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳ 07 August 2024

اجرای ۳۵ طرح اشتغالزایی با پرداخت بلاعوض توسط مرکز نیکوکاری امام خامنه‌ای کمیته امداد در نکا

 
به گزارش تابناک مازندران، مراسم واگذاری تسهیلات طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار غیر مددجو توسط مرکز نیکوکاری امام خامنه‌ای کمیته امداد نکا با حضور میثم معافی مدیرکل کمیته امداد استان مازندران، رمضان حسینی رییس کمیته امداد نکا و معاونین در مسجد مهرآباد این شهرستان برگزار شد.
 
در این مراسم مدیر کل کمیته امداد اظهار داشت: یکی از نقاط قوت مراکز نیکوکاری این است که با محوریت مسجد شکل می‌گیرد.
 
میثم معافی افزود: طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار غیر تحت حمایت در دولت سید محرومان و با حمایت شهید جمهور اتفاق افتاد و امیدواریم که رئیس جمهور جدید این مسیر را ادامه دهد.
 
وی با بیان اینکه، حضرت آقا فرمودند؛ ایران قوی را باید شکل دهیم و بزرگترین راه مبارزه با دشمن مبارزه با فقر است بیان داشت: ایران قوی یعنی، ایرانی ماهر و توانمند و این طرح هم در راستای توانمندسازی جامعه تلاش می‌کند.
 
مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: اگر مددجویی نمی‌داند، در جهت آموزش و مهارت‌آموزی او تلاش خواهیم کرد، اگرمددجویی هم نمی‌تواند در جهت توانمند‌سازی او تلاش خواهیم کرد، اما اگر مددجویی نمی‌خواهد که مهارت و توانمندی داشته باشد باید از حمایت خارج شود.
 
رئیس کمیته امداد شهرستان نکا نیز در این مراسم اظهار داشت: این مرکز که همه‌ی عوامل اجرایی آن، بانوان هستند، در طرحی که توسط این مرکز در شهرستان نکا اجرا شد، در پالایشی که توسط خانم صغری رسائی خورشیدی تسهیلگر طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار این شهرستان بین ۲۰۰ نفر صورت گرفت، به ۳۵ نفر طرح با پرداخت بلاعوض داده شد.
 
رمضان حسینی تشریح کرد: در این طرح، به ۱۰ نفر دام و طیور، به ۷ نفر لوازم آرایشی، به ۸ نفر ماشین‌آلات و لوازم خیاطی، به ۲ نفر دوربین عکاسی خبرنگاری، به ۳ نفر دستگاه میوه و سبزی خشک‌کنی، به ۲ نفر پوشاک، به ۱ نفر لوازم قنادی، به ۱ نفر لوازم خواروبار فروشی و به ۱ نفر لوازم گلخانه اهدا شد.
 
وی بیان کرد: این مرکز در مناسبت‌هایی همچون؛ ماه رمضان، عید قربان، عید نوروز و شب یلدا به نیازمندان، افطاری، سبد کالا و بسته‌های یلدایی اهدا می‌کند و حتی در ایام کرونا نیز به بیماران غیر از سبد کالا، بسته‌های بهداشتی نیز داده و از آنها سرکشی شد.
 
رئیس کمیته امداد شهرستان نکا گفت: در ابتدای مهر ماهِ هر سال، برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت لوازم‌التحریر و لباس فرم تهیه و در طول سال تحصیلی، به خانواده‌هایشان سبد کالا و بسته‌های تحصیلی و یلدایی اهدا می‌کنیم.
 
حسینی خاطرنشان کرد: کمک هزینه‌ی درمان و تهیه و توزیع غذای گرم، از فعالیت‌های همیشگی این مرکز با کمک خَیِّرین است‌.
 
شایان ذکر است: در پایان از عوامل اجرائی این مرکز نیکوکاری؛ مریم اصغری، صغری رسایی و زینب فیروزآبادی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
 
خبر: الهام زارعی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار