پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، به مناسبت روز خبرنگار

کد خبر: ۱۱۷۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲ 07 August 2024
پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، به مناسبت روز خبرنگار
به گزارش تابناک مازندران ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، به مناسبت ۱۷ مرداد، گرامیداشت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.
بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به مناسبت ۱۷ مرداد، گرامیداشت روز خبرنگار پیامی صادر کرد؛ متن این پیام بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
 
با گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی و به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، با افتخار و امتنان، به شما ارزشمندان اهالی رسانه و خبر تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. این روز، فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی شما در ارائه اخبار دقیق و صادقانه به جامعه است.
شما به عنوان خبرنگار، با حضورتان در میدان‌های خبری و رسانه‌ای، نقش بسیار مهمی در اطلاع‌رسانی واقعیت‌ها و شناساندن وقایع دارید. با تحمل فشارها و روزمرگی‌ها توانسته‌اید اخبار را به شکلی شفاف و قابل فهم به مخاطبان ارائه دهید و نقش بزرگی در تقویت دموکراسی و ارتقای فرهنگ اطلاع‌رسانی داشته‌اید.
 
از شما به عنوان چشمان همیشه بیدار جامعه که با حضور در بزنگاه‌های مختلف با هوشیاری هرچه تمام و تلاش‌ مضاعف در جهت ارتقای کیفیت با نگاه حرفه‌ای و رسانه‌ای به ترویج ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی در جامعه می‌کوشید، مجدانه تشکر و قدردانی می‌کنم.
 
امیدوارم در این روز و در سایر روزهای سال، با انگیزه و اشتیاق خود، بتوانید بهترین گزارش‌ها و اخبار را به مردم ارائه دهید و نقش مهم خود را در رونق رسانه‌های مازندران ایفا کنید.
 
با آرزوی موفقیت و سربلندی برای شما
احسان آهنگر
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار