آماده‌باش تامین سوخت زوار اربعین/ استقرار ۴ جایگاه در مرز خسروی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از آماده‌باش جایگاه‌های سوخت استان برای ارائه خدمات به زوار اربعین خبر داد و گفت: چهار جایگاه سوخت نیز در مرز خسروی راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۱۱۷۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲ 05 August 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، پیمان بهرامی با اشاره به نزدیک‌شدن ایام اربعین و افزایش تردد زوار اربعین، از آمادگی کامل برای تامین سوخت مورد نیاز زوار خبر داد و عنوان کرد: هیچ کمبودی از نظر تامین انواع سوخت مورد نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی و وسایل نقلیه شخصی نداریم.

وی ادامه داد: هم زواری که با خودرو شخصی به سمت مرز خسروی تردد دارند و هم ناوگان حمل و نقل عمومی که زوار اربعین را جابجا می‌کنند، به اندازه کافی سوخت دریافت خواهند کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با اشاره به اینکه چهار جایگاه سوخت نیز شامل سه جایگاه سیار و یک جایگاه ثابت در مرز خسروی برای ارائه خدمات به زوار در نظر گرفته شده، تاکید کرد: این جایگاه‌ها به صورت مستمر سوخت‌رسانی خواهند شد تا هنگام ازدحام زوار در مرز مشکلی برای تامین سوخت آنها وجود نداشته باشد.

بهرامی تاکید کرد: ۱۶۳ باب جایگاه دیگر که شامل ۱۲۸ جایگاه دو منظوره و ۳۵ جایگاه تک منظوره است نیز در سایر محورهای استان برای سوخت‌رسانی به زوار آماده هستند.

به گفته این مسئول، در ایام اربعین نظارت‌ها بر جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر استان تشدید می‌شود و جایگاه‌داران نیز به منظور ارائه خدمات مطلوب به زوار پای کار می‌باشند.

وی از ذخیره کافی سوخت در منطقه کرمانشاه برای ایام اربعین نیز یاد کرد و گفت: هیچ کمبودی برای تامین به موقع سوخت مورد نیاز جایگاه‌ها وجود ندارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار