اهدا جهیزیه و لوازم ضروری زندگی در مرکز نیکوکاری باب‌الجواد دهستان میانکاله زاغمرز (بهشهر)

مراسم اهداء ۴ سری جهیزیه و ۱۳ قلم لوازم ضروری منزل، در مرکز نیکوکاری باب‌الجواد دهستان میانکاله‌ی زاغمرز با حضور مدیرکل و معاونین کمیته امداد مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱ 03 August 2024

اهدا جهیزیه و لوازم ضروری زندگی در مرکز نیکوکاری باب‌الجواد دهستان میانکاله زاغمرز (بهشهر)

 
به گزارش تابناک مازندران، در مراسم اهداء ۴سری جهیزیه و ۱۳قلم لوازم ضروری منزل که در مرکز نیکوکاری باب‌الجواد دهستان میانکاله زاغمرز با حضور مدیرکل و معاونین کمیته امداد مازندران برگزار شد، میثم معافی اظهار داشت: کارهای خوبی به واسطه شبکه احسان بانوان در کل استان انجام می‌شود اما در منطقه شما اتفاقات بهتری در حالا انجام است.
 
وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند: «من به حاکمیت حلقات‌ میانی فکر می‌کنم» که همین شبکه‌های خِیر و احسان می‌باشد که خواهران ما دولت‌میانی تشکیل دادند و با کمک شبکه‌ی احسانِ خواهران، سال گذشته ۷۰مسکن در بهشهر کلید خورد.
 
مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: خانه‌سازی وظیفه دولت است اما آقا فرمودند: «من به حاکمیت دولت‌میانی فکر می‌کنم، این دولت‌میانی سرعتش بالاست و عملیاتش خوب است».
 
معافی با اشاره به اینکه، کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی وظیفه پشتیبانی دارد گفت: راهبرد ما مردمی‌سازی است که باید کار مردم را  به مردم واگذار کرد.
 
وی با بیان اینکه، ما با دو کلید واژه‌ی مهم بی‌خانمانی و بی‌خانواده مانی سروکار داریم گفت: ما برای بی‌خانه بودن تلاش می‌کنیم اما برای بی‌خانواده بودن تلاشی نمی‌کنیم.
 
مدیرکل کمیته امداد استان به نوعروسان توصیه کرد: اگر برای خانه‌دار شدن تلاش می‌کنید برای خانواده هم تلاش کنید، همه‌ی هدف احداث مسکن و اهدا جهیزیه تشکیل خانواده است.
 
معافی با تاکید به اینکه، خانه می‌سازیم، خانواده هم می‌سازیم گفت: اسلام تاکید به رعایت حجاب دارد تا نگاه جنسیتی از خانم‌ها برداشته شود و نگاه شخصیتی باشد.
 
خبر: الهام زارعی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار