برگزاری اولین نشست خبری رویداد هم افزا مازندران با حضور مدیر کل ارشاد

چنانچه بتوانیم مسائل فرهنگی را به صورت ریشه ای حل کنیم به مراتب بهتر از کلی کار کردن اثر بخش است و برای رسیدن به این هدف مردمی سازی یکی از راهبردهای اساسی جمهوری اسلامی در انجام طرح های مختلف در کشور است که در حوزه فرهنگی هم باید از این ظرفیت استفاده کرد.
کد خبر: ۱۱۷۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۵ 01 August 2024

برگزاری اولین نشست خبری رویداد هم افزا مازندران با حضور مدیر کل ارشاد مازندران

به گزارش تابناک مازندران ، نشست خبری احسان آهنگر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با موضوع تشریح و تبیین اولین رویداد هم‌افزا استان مازندران در حاشیه پیش رویداد هم افزا در مجتمع شهید عظیمی بابلسر برگزار شد.
 
پیش رویداد « هم افزا» با هدف تعامل بین دستگاه های اجرایی و فرهنگی در تدوین نظام مسائل مازندران در بابلسر برگزار شد.
 
بر اساس این گزارش ، احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در حاشیه پیش رویداد همافزا در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این که بیش از ۲۲ جلسه برای تدوین سند برگزار شد، گفت: در دوره ۵ ساله ۵ مساله اولویت‌دار در استان مشخص شد و این مسائل به عنوان مسائل اولویت‌دار فرهنگی اجتماعی استان مشخص و ترسیم شده است.
 
وی تغییرات سبک زندگی ایرانی اسلامی و ورود ناهنجاری‌های اجتماعی ناشی، تضعیف بنیان خانواده و استحاله هویتی، تأثیر و تکثر نامتوازن مسائل فرهنگی و اجتماعی با مهاجران و مسافران در استان، ضعف ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی ضعف فرهنگ اقتصادی و اقتصاد فرهنگی را به عنوان ۵ مسئله مهم شناسایی شده اعلام کرد.
 
آهنگر توانمندسازی تشکل‌ها، مجموعه‌ها و مؤسسات فرهنگی را از جمله اهداف پیش رویداد م‌افزا اعلام کرد این رویداد در سال آینده با هدف ارائه راهکارها حل نظام مسائل فرهنگی در استان برگزار می‌شود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ادامه داد: بیش از ۵۰ مؤسسه مردمی و فرهنگی در این رویداد حضور داشت گفت تلاش کردیم ارکان اصلی مردمی را آموزش بدهیم
 
رویداد همافزا در قالب نمایشگاه در استان برگزار می‌شود گفت مؤسسات تشکل‌های فرهنگی باید آموزش‌های لازم را برای ارائه اقدامات به مردم فرا بگیرند 
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار