اخبار کامل انتظامی مازندران در دهم مرداد ماه

کد خبر: ۱۱۷۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷ 31 July 2024
به گزارش تابناک مازندران، خبرهای انتظامی مورخ 10 مرداد ماه جهت انتشار تقدیم حضور می گردد. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------
کشف 6دستگاه موتور سنگين قاچاق در محمودآباد 
فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از کشف 6 موتورسيکلت سنگين قاچاق خبر داد. 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "محمود حسين زاده" در تشريح اين خبر، بيان داشت: ماموران در اجراي طرح جمع آوري کالاهاي ممنوعه قاچاق و کسب خبري از منابع اطلاعاتي مبني بر دپوي 6 دستگاه موتور سنگين  1000و600سي سي فاقد پلاک و مدارک  توسط فردي در پارکينک منزلش در بخش کلوده محمودآباد، بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .
سرهنگ حسين زاده تصريح کرد: در اجراي اين ماموريت، ماموران  پس از هماهنگي قضائي، متهم را شناسايي و دربازديد از پارکينگ منزل وي موفق به کشف وتوقيف 6دستگاه موتورسيکلت سنگين فاقد پلاک و مدارک قانوني و گمرکي شدند.
وي ارزش موتورسيکلت هاي توقيف شده را بالغ بر 35 ميليارد ريال عنوان کرد و اظهار داشت: متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.
فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد با اشاره به اين که مبارزه با قاچاق کالا اقدامي براي حفظ و استقرار امنيت کشور است، از مردم خواست: براي مقابله با ناهنجاري هاي اجتماعي هرگونه اطلاعات و اخباري را در زمينه مسائل امنيتي و انتظامي به مرکز فوريت هاي پليس 110 اعلام دارند.
------------------------------------------------------------------------------------------------
توقيف 300خودروي متخلف//72خودروي متخلف بر روي داربست در انظار عموم
رييس پليس راهور استان از توقيف 300خودروي متخلف و نمايش 72دستگاه خودرو در انظار عمومي به جرم رانندگي پرخطر و حرکات نمايشي خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "نصرالله بيگلري" در تشريح اين خبر بيان داشت :طرح امنيت و آرامش ترافيکي از 4 مرداد ماه سال جاري با بسيج همه همکاران به صورت شبانه روزي در سراسر استان و انجام هماهنگي قضائي با هدف برخورد با رانندگان متخلف، پرخطر و قانون گريز به مرحله اجرا درآمد.
وي افزود : از آغاز اجراي طرح امنيت و آرامش ترافيکي تاکنون، ماموران پليس راهور در سراسر مازندران 300 خودرو را به دليل قانون گريزي و ارتکاب به تخلفات متعدد رانندگي از جمله ايجاد مزاحمت براي شهروندان با تغيير در وضعيت خودرو و رانندگي پرخطر توقيف کردند.
سرهنگ بيگلري تصريح کرد : ماموران 72دستگاه خودرو را با هماهنگي مرجع قضايي جهت عبرت آموزي ديگران بر روي داربست در معرض نمايش عموم قرار دادند.
سرهنگ بيگلري از ادامه اجراي طرح امنيت و آرامش ترافيکي به صورت شبانه روزي خبر داد و خاطرنشان کرد: برخورد با رانندگان متخلف از مطالبات به حق شهروندان بوده و در اين راستا با افرادي که از قوانين راهنمايي و رانندگي با حرکات نمايشي و يا رانندگي پرخطر تخطي کنند،با شيوه ها مختلف از جمله ضبط گواهينامه به مدت 6 ماه،توقيف خودرو در پارکينگ و اعمال نمره هاي منفي به جدي و محکم برخورد خواهد شد.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
توقيف ونمايش 6 خودرو روي داربست //درس عبرتي براي رانندگان متخلف 
فرمانده انتظامي شهرستان "بهشهر" از توقيف و نمايش در انظار عمومي 6 خودرو به علت رانندگي پرخطر و حرکات نمايشي و انجام تخلفات حادثه‌ساز خبر داد. 
سرهنگ " علي اکبر قلي پور " در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس، در تشريح جزئيات اين خبر گفت: ماموران پس از دريافت گزارش‌هاي مردمي مبني بر اقدام حرکات نمايشي ، مخاطره آميز و حادثه ساز، دوردور کردن،بي انضباطي ترافيکي و ايجاد آلودگي صوتي توسط 6 راننده خودروهاي سواري  ، بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وي افزود: ماموران پليس راهور با هماهنگي قضايي موفق شدند هر 6 خودرو را توقيف و جهت عبرت رانندگان متخلف بر روي داربست در معرض عموم قرار دهند . 
فرمانده انتظامي " بهشهر " افزود: علاوه بر اعمال قانون برابر کد تخلفات راهنمايي و رانندگي، نمره منفي در سابقه گواهينامه رانندگان متخلف ثبت و  همچنين پرونده اي تشکيل و براي سير مراحل قانوني به مرجع  قضائي ارسال شد.
سرهنگ قلي پور با بيان اينکه هيجان کاذب جوانان در بعضي از موارد باعث ايجاد خسارات جبران ناپذير جاني و مالي مي‌شود از شهروندان خواست : هرگونه تخلف راهنمايي و رانندگي را از طريق تلفن 110به پليس اعلام کنند.
-----------------------------------------------------------------------------------------
دستگيري قمه کش نوظهور در ساري 
فرمانده انتظامي شهرستان ساري از دستگيري يکي از مخلان نظم و امنيت اجتماعي خبر داد. 
سرهنگ "عبدالله حسن زاده " در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، اظهار داشت: در پي دريافت گزارش هاي مردمي مبني بر قدرت نمايي و حمل سلاح سرد، نزاع و درگيري و ‏ايجاد رعب و وحشت براي شهروندان توسط يک اراذل و اوباش نوظهور ، بررسي موضوع بصورت ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي تصريح کرد: ماموران کلانتري 12 و پايگاه اطلاعات اين شهرستان پس از هماهنگي قضائي با انجام تحقيقات ميداني متهم را شناسايي و آن را در عملياتي مقتدرانه در مخفيگاهش دستگير کردند.
سرهنگ حسن زاده گفت: ماموران پس از کشف سلاح سرد قمه در مخفيگاه متهم وي را با تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان ساري، با بيان اين که متهم پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد،خاطر نشان کرد: امنيت و آرامش مردم خط قرمز پليس است و هرکس به هر طريقي بخواهد آن را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانوني پليس روبه رو خواهد شد.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
کشف بيش از 2 تن کود شيميايي قاچاق در " گلوگاه
فرمانده انتظامي شهرستان "گلوگاه " از کشف 2 هزار و350 کيلو گرم کود شيميايي قاچاق خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "محمود کلواني در تشريح اين خبر گفت: در پي دريافت خبري مبني بر فعاليت يک فرد سودجو در زمينه قاچاق کالا ، بررسي موضوع در دستور کار ماموران انتظامي شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتي خودروي نيسان متعلق به قاچاقچي مورد نظر را شناسايي و با انجام هماهنگي قضايي آن را توقيف کردند.
سرهنگ "کلواني" از کشف 2 هزار و 350کيلوگرم کود شيميايي اوره قاچاق به ارزش 240 ميليون ريال در بازرسي از خودروي توقيفي خبر داد و بيان داشت: در اين اقدام يک متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد.
فرمانده انتظامي شهرستان با اشاره به اينکه برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان به صورت مستمر در دستور كار پليس اين شهرستان قرار دارد، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعا با شماره تلفن  110 به پليس اطلاع دهند.
-----------------------
خبر سلمان مهدوی 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار