نماینده ولی فقیه مازندران: دولت مانع واردات برنج شود

کد خبر: ۱۱۷۷۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶ 26 July 2024
به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت:
نماز جمعه پایگاه توحید و وحدت است
آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی با گرامیداشت پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت:
نماز جمعه پایگاه توحید و وحدت، سنگر انقلاب و قدمگاه شهداست.
بر اساس گزارش معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز، پنجم مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلای ساری برگزار شد با توصیه به رعایت تقوای الهی و تسلیت به‌مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام سجاد(ع)، گفت: پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت آیت‌الله طالقانی(ره) است که باید از برکات این فریضه الهی بهره‌مند شد.
 
وی ضمن قدردانی از فعالیت خادمان افتخاری در حوزه اداره مصلی مرکز استان با اشاره به وجود ۸۸ شهید در حوزه نماز جمعه استان و ۱۲ شهید در ستاد نماز جمعه ساری افزود: نماز جمعه پایگاه توحید، وحدت و خدمت، سنگر انقلاب و قدمگاه شهداست.
 
محمدی‌لائینی بیان کرد: پنجم مردادماه سالروز عملیات مرصاد است که منافقین نیرو‌های خود را جمع کرده و عملیاتی را بعد از قطعنامه ۵۹۸ ترتیب دادند تا امروز مهران و فردا تهران را بگیرند؛ اما ملت به پا خواست و آنها نتوانستند و مازندران نیز نقش مؤثری در این عملیات ایفا کرد.
 
امام جمعه ساری ادامه داد: پنجشنبه پیش رو سالروز شهادت شیخ فضل‌الله نوری است؛ او را به جرم شایعه و مخالفت با مشروطه کشتند و نفهمیدند که او چه می‌گفت، در حالی که او مشروطه مشروعه می‌خواست. کنگره‌ای برای گرامیداشت این شهید بزرگوار همزمان با ۱۱ مردادماه در شهرستان نور برگزار می‌شود.
 
وی با تأکید بر اینکه تابستان و فصل گرما نیاز به صرفه‌جویی دارد، گفت: فصل برداشت برنج است ما از دولتمردانی که در دولت چهاردهم سر کار می‌آیند خواستار سه «نه» هستیم؛ اول نه به واردات برنج در این سه چهار ماه برداشت، دوم نه به توزیع برنج‌های وارداتی موجود در بنادر و نه سوم اینکه برای واردات برنج از ارز ترجیحی استفاده نشود، همان آخرین مصوبه‌ای که شهید رئیسی در مازندران ما در جمع وزرا و مسئولان داشتند اجرایی شود.
 
محمدی‌لائینی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس و رئیس‌جمهور جدید بیان کرد: ایشان ۱۱ ویژگی کسانی را که بناست مسئولیت بگیرند را مطرح کردند؛ امین بودن، صادق بودن، متدین بودن، از بن‌دندان معتقد به جمهوری اسلامی بودن، ایمان، امید به آینده، نگاه مثبت به آینده و افق، تشرع و متشرع بودن، پاک‌دستی و صداقت، اینکه سابقه سوء نداشته باشند، نگاه ملی به کشور داشته باشند، کارآمد و انقلابی باشند، از جمله این معیارهاست که رئیس‌جمهور و مجلس باید با هم رعایت کنند که شایسته‌سالاری حکمفرما شود و مسئله جنسیت، اقوام و مذاهب در آن وجود نداشته باشد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار