برگزاری مراسم افتتاحیه پروژه‌های تسهیلات اشتغال خانگی زنان سرپرست خانوار غیر تحت حمایت و اهدای ۲۳ سری جهیزیه به نوعروسان بهشهری

مراسم افتتاحیه پروژه‌های تسهیلات اشتغال خانگی زنان سرپرست خانوار غیر تحت حمایت و اهدای ۲۳سری جهیزیه به نوعروسان در شهرستان بهشهر برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱ 30 July 2024
برگزاری مراسم افتتاحیه پروژه‌های تسهیلات اشتغال خانگی زنان سرپرست خانوار غیر تحت حمایت و اهدای ۲۳ سری جهیزیه به نوعروسان بهشهری
به گزارش تابناک مازندران، مدیرکل کمیته امداد مازندران، در مراسم افتتاحیه پروژه‌های تسهیلات اشتغال خانگی زنان سرپرست خانوار غیر تحت حمایت و اهدای ۲۳سری جهیزیه به نوعروسان در شهرستان بهشهر که با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و حجت‌الاسلام عربعلی جباری امام جمعه بهشهر اظهار داشت: از این پس باید در رزمایش‌های جهیزیه در استان از عنوان "جشن تشکیل خانواده" نام ببریم.
 
میثم معافی با اشاره به سند ۲۰۳۰ و ایراداتی که به کشورهای عضو آن در استفاده از کلمه مادر گرفته شد گفت: ما باید در استفاده از واژه‌ای مقدس که تولید قدرت می‌کند اصرار داشته باشیم که مسئله خانواده مهم‌ترین آن می‌باشد.
 
وی گفت: ۲۰۰ طرح در استان با هزینه‌ای بالغ بر ۸ میلیارد تومان اعتباربه صورت بلاعوض با همکاری مراکز نیکوکاری به سرپرستان خانوار غیر مددجو اهدا شد.
 
مدیر کل کمیته امداد مازندران به مسئله توانمندسازی با توجه به فرموده مقام معظم رهبری برای ایران قوی که باید با ایرانی قوی شکل بگیرد اشاره کرد و گفت: کار کمیته امداد این است آدم‌های ضعیف وارد و با ایجاد شغل و کسب و کار قوی شوند و از امداد خارج گردند.
 
معافی دو شاخصه‌ی ایران قوی را که یکی خانواده ودیگری مهارت است برشمرد و گفت: ایرانی باید ماهر باشد و مدرک بدون مهارت فایده‌ای ندارد.
 
وی با اشاره به ۵ مرحله ایران قوی گفت: اول مهارت است، همه ملت باید ماهر باشند، بعد از آن به واسطه مهارت کسب و کار ایجاد می‌شود و سپس درآمد شکل خواهد گرفت و از درآمد برای معیشت و ازدواج بهره می‌بریم تا در پایان خانواده شکل بگیرد.
 
مدیر کل کمیته امداد استان با بیان اینکه، دشمن به دنبالِ زدنِ خانواده و از بین بردن اعتماد به نفس جوانان جامعه است گفت: پیشرفت‌های جوانان ما در دنیا بسیار زیاد و چشمگیر  است.
 
معافی به برگزاری اولین جشن توانمند‌سازی دراستان که بهشهر پیشگام دیگر شهرستان‌ها بوده گفت: همه تلاش ها برای ایجاد خانواده و افزایش جمعیت و فرزند‌آوری است.
 
خبر: الهام زارعی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار