استاندار مازندران ، جلسه خوبی برای محرومیت زدایی استان برگزار شد

در تفاهم نامه مشترک فعالیت محرومیت زدایی مازندران ۱۰ حوزه مطرح شده ولی در عمل فعالیت‌ها در ۱۱ حوزه دنبال می‌شود، تصریح کرد: عمده فعالیت‌ها در حوزه کشاورزی، مسکن، آبرسانی روستایی، آموزش و پرورش، امنیت غذایی و دیگر گروه‌ها است
کد خبر: ۱۱۷۸۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹ 31 July 2024

استاندار مازندران ، جلسه خوبی محرومیت زدایی استان برگزار شد

به گزارش تابناک مازندران ، یوسف نوری استاندار مازندران در همایش فرمانداران مازندران در ایزد شهر نور با اشاره به اینکه در بحث رفع تنش آبی در استان خیران آبرسان وارد میدان شدند تا کمک رسانی کنند،

اظهار داشت: در این بین آبرسانی به ۸۴ روستا توسط خیران انجام می‌شود.

وی با اشاره به نشست روزهای اخیر با سردار آبرومند، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) در تهران، اظهار کرد: جلسه خوبی برای بررسی موارد تفاهم نامه با این قرارگاه برای محرومیت زدایی استان برگزار شد تا بررسی شود در چه مرحله‌ای از کار هستیم.

استاندار مازندران، گفت: در زمینه ساخت، مقاوم ‌سازی و تکمیل مدارس استان قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) متعهد به انجام ۵۰ درصد طرح ها شده و برای نوسازی ۵۰ درصد مدارس دیگر از سوی وزارت آموزش و پرورش اعتبار پرداخت می شود.

نوری با اشاره به اینکه در تفاهم نامه مشترک فعالیت محرومیت زدایی مازندران ۱۰ حوزه مطرح شده ولی در عمل فعالیت‌ها در ۱۱ حوزه دنبال می‌شود، تصریح کرد: عمده فعالیت‌ها در حوزه کشاورزی، مسکن، آبرسانی روستایی، آموزش و پرورش، امنیت غذایی و دیگر گروه‌ها است.

وی با اعلام اینکه انتظار می‌رود خیران مدرسه ساز هم در مازندران بیشتر از گذشته به میدان بیایند، گفت: لازم است مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران پیگیری لازم را انجام دهد تا بتوانیم نیازها را برطرف کنیم.

نوری با بیان اینکه مازندران دارای سه هزار و ۵۵۰ روستاست که بخشی از آنها هنوز راه آسفالت و دسترسی مطلوب ندارند، یادآور شد: قبل از سال ۱۴۰۲ شتاب خوبی در امر آسفالت راه روستایی با مشارکت مردم داشتیم و این مهم در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: هم اکنون موضوعات آبرسانی، راه دسترسی و بخش کشاورزی از موضوعات مورد بحث هستند و می‌خواهیم با توجه به وجود آب بندان‌های متعدد و مسئله آبخیزداری با قدرت پیگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار