مدیرکل مدیریت بحران استان:

هفته آینده کاهش ساعت کاری ادارات را در کرمانشاه نداریم

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، برای هفته آینده هیچ تصمیمی مبنی بر کاهش ساعت کاری و یا تعطیلی ادارات و دستگاه‌ها وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۷۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۴ 31 July 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، افشین یگانه با اشاره به تعطیلی پنجشنبه‌ها در دو هفته گذشته و هچنین دو ساعت تعجیل در خروج کارمندان با هدف کمک به مدیریت مصرف برق، گفت: برای هفته آینده دیگر تعجیل در خروج، کاهش ساعت کاری و یا تعطیلی پنجشنبه را نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی، دمای هوا در نقاط مختلف استان کرمانشاه تا حدودی کاهش یافته و دیگر نیازی به تغییر ساعت کاری دستگاه‌ها نیست.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه کاهش ساعت کاری در دو هفته گذشته کمک بسزایی به مدیریت مصرف برق در استان، خصوصاً در ساعات پیک مصرف کرد، یادآور شد: با توجه به اینکه همچنان مصرف برق قابل توجه است، به همکاری مشترکین چه در ادارات و چه در بخش خانگی نیاز داریم تاشبکه برق پایدار بماند.

طی دو هفته گذشته ساعت کاری ادارات و بانک‌های کرمانشاه با دو ساعت تعجیل در خروج به ساعت ۶ تا یازده کاهش یافته بود که از هفته آینده دوباره به روال قبل ۶ تا ۱۳ برخواهد گشت. همچنین در دو هفته گذشته پنجشنبه‌ها نیز ادارات استان تعطیل بودند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار