مدیرکل تعاون روستایی کرمانشاه:

خرید تضمینی گندم توسط تعاون روستایی کرمانشاه از ۷۵ هزار تن گذشت

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: خرید تضمینی گندم توسط تعاون روستایی کرمانشاه از ۷۵ هزار تن گذشت.
کد خبر: ۱۱۷۸۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸ 30 July 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل ازخبرآنلاین، ایرج صفایی ضمن تأیید خرید تضمینی بیش از ۷۵ هزار تن گندم، توسط تعاون روستایی استان کرمانشاه، اظهار کرد: از آغاز برداشت گندم در استان کرمانشاه تاکنون ۷۶ هزار و ۹۷۲ تن گندم، توسط مراکز خرید وابسته به تعاون روستایی استان کرمانشاه از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری شده است.

وی ضمن بیان این خبر افزود: از کل گندم خریداری شده توسط مراکز خرید، حدود ۶۹ هزار و ۳۳۴ تن گندم معمولی و مابقی گندم دوروم بوده است.

مدیرکل تعاون روستایی، تصریح کرد: از این میزان گندم خریداری شده نیز تاکنون حدود ۶۰ هزار تن آن به کارخانجات آرد و مقاصد موردنظر حمل شده است.

صفایی در ادامه عنوان کرد: تعاون روستایی به صورت مباشرتی با غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه اقدام به خرید تضمینی گندم از کشاورزان نموده و در این راستا ۱۸ کمیسیون خرید وابسته به تعاون روستایی در سطح استان کرمانشاه، مسئول خرید تضمینی گندم از کشاورزان بوده و در شهرستان‌هایی که برداشت گندم ادامه دارد، آماده دریافت محصول از کشاورزان‌ هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شبکه تعاونی‌های روستایی استان کرمانشاه به منظور حمایت از تولید محصولات اساسی کشاورزی و جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان اقدام به خرید محصولات کشاورزی به صورت تضمینی و توافقی می‌کند و به همین منظور، علاوه بر گندم، هفت هزار و ۷۳۱ تن جو، ۵۳۹ تن دانه روغنی کاملینا و هشت هزار و ۳۷۳ تن دانه روغنی کلزا نیز از کشاورزان خریداری شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار